Toon posts:

Partition kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello

k zit ier met een fameus probleem
heb een hd van 120 gig
systeempartie van 20 gig
en 100 gig data
heb hier juist tot de constatatie gekomen da k een partie van 100 gig heb verwijdert in de windows installation
mjin vraag is help?

kan k da via enige manier recoveren? da zou echt een zwaar probleem zijn, das al mjin data die daarop sta, bescheten
heb ze nog nie geformateerd, is is gewoon zijn verwijzing kwijt denk k , hoop k

weet iemand hoek mjin data kan terug krijgen ?

pleazzzz help

• renedepe
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-03 22:28

renedepe

wheeeeelp!!!

Hmmmzz, nie eg slim van je |:(

Maar er zijn wel wat programmatjus voor geloof ik. Probeer de zoekfunctie eens of google wat.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
heb je die partitie verwijderd (m.a.w. gewist) of alleen de driveletter ?

in het laatste geval kun je diskmanagement ff probere

Mijn rig

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hier is de FAQ van dit subforum duidelijk over. Kijk aldaar onder "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" voor informatie, tips en suggesties :)

Het is hier op GoT in ieder geval de bedoeling dat je vooronderzoek pleegt voor het openen van een topic. Daaronder valt het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum. Dat staat ook in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] beschreven. Ik zou de genoemde linkjes maar eens aandachtig herlezen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Een tip: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in New Topic van elk subforum. Daarin staat beknopt samengevat van hetgeen je moet kennen/uitvoeren eer je een topic opent B)

Oh, en probeer in het vervolg ook eens aan je Nederlands te werken, jouw topicstart is behoorlijk matig opgezet en lastig te interpreteren.

[ Voor 14% gewijzigd door BalusC op 27-05-2004 14:57 ]

Dit topic is gesloten.