[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Verwijderd
Marvell Jukon kan best het merk zijn, je moet echter drivers voor je chipset hebben.
Kijk dus even of je een bijvoorbeeld een Realtek-chipset hebt, of een Broadcom of een ander merk. Daar kun je dan het beste bij díe fabrikant een driver voor zoeken.
Succes!
Kijk dus even of je een bijvoorbeeld een Realtek-chipset hebt, of een Broadcom of een ander merk. Daar kun je dan het beste bij díe fabrikant een driver voor zoeken.
Succes!
Voor zover ik heb kunnen achterhalen is Marvell de chipfabrikant. Deze schijnt tegenwoodig ook de chips voor 3com te maken.
Nu kan ik wel een zip file downloaden met allerlei drivers, maar de dos driver bevat geen oemsetup.inf en ook geen .dos of .sys of .exe file. alleen een .com bestand.
Is er iemand die weet hoe je een nieuwe driver aanmaakt voor norton ghost, of dit al eens gedaan heeft.
Nu kan ik wel een zip file downloaden met allerlei drivers, maar de dos driver bevat geen oemsetup.inf en ook geen .dos of .sys of .exe file. alleen een .com bestand.
Is er iemand die weet hoe je een nieuwe driver aanmaakt voor norton ghost, of dit al eens gedaan heeft.
[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Verwijderd
Dan ga maar eens neerzetten wat voor chips je op deze netwerkkaart vindt en welke tekens erop staan.
Eerder kun je niet geholpen worden
Eerder kun je niet geholpen worden
Ik ben zelf gestopt met al die drivers. Ik zet er nu gewoon even een bekend pci kaartje in/bij en alles werkt meteen. Het kostte gewoon teveel tijd ndis drivers en interupts, io...
Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google
OK, kan deze dicht
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()