Toon posts:

[XP] Virus??

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc waar ik helemaal niet meer in windows kom, je komt in het schermpje met gebruikersnamen, dan klik je op een naam, en staat er daarna direkt weer dat je wordt afgemeld. Ook in dit zelfde venster, dus gaat neit eens door naar windows.
Is dit een virus? En hoe deze weg te krijgen?

Verwijderd

Misschien eens een virusscanner gebruiken die onder DOS werkt Lijkt me wel een virus zeker weten doe ik het niet. Maar het lijkt me niet echt normaal als je PC zo doet, lijkt me niet echt een probleem wat uit Windows, Hardware of overige software komt.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Misschien dat je het in Beveiliging & Virussen beter had kunnen vragen ;)

Probeer anders eens in safe mode op te starten en een system restore te doen, of scan dan op virussen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Toevallig niet geactiveerd / een mislukte crack actie geprobeert :)?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je na die 30 dagen dat je je windows hebt geinstalleerd ook geregistreerd?
Geprobeerd in Veilig Modus op te starten :?

[rml][ XP] Kan niet meer inloggen?[/rml]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Veilige modus doet ie hetzelfde. Geen idee of ie geactiveerd is. Is niet me eigen pc.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Kzou zeggen vraag na of het een originele xp is, en offie wat met cracks heeft zitten klooien, ik heb dat mooie probleem ook gehad door een mislukte crack :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Hey luitjes,

Ik heb een soortgelijk probleem meermalen meegemaakt. Het deed zich bij mij voor na het maken van een copy van een harddisk met ghost, waarna vervolgens direct met de bestaande (gekopieerde) computernaam aangemeld werd bij een server.

Na aanmelding werd automatisch afgemeld en als je nogmaals probeerde met andere gebruikers of zelfs lokale aanmelding, kwam je er niet meer in.

Ik heb het in deze situatie opgelost door de copy lokaal aan te laten melden en de computernaam en domein te wijzigen/opnieuw in te stellen alvorens op het netwerk werd aangemeld. Nadat het prebleem zich voordeed was dit niet te herstellen (een nieuwe copy maken kost ook zoveel minder tijd dan uit te zoeken hoe het te herstellen is). :P

Het probleem leek hierbij ergens in de SID's te zitten. Al kwam er geen melding dat aanmelden niet is toegestaan.

Misschien dat deze informatie van nut kan zijn en iemand weet hoe je die SID's opnieuw ken laten instellen ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

[rml]Trojan Pony in "[ XP] Niet geactiveerd"[/rml] een topic per probleem is zat. Als het op een gegeven moement op de verkeerde plaatst blijkt te staan, kan je beter via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport vragen of een mod het even verplaatst. Nu sluit ik deze dan maar, even er van uit gaand dat het geen virus is.

Lees voor de grap eens een topic of tig door (help dan meteen even anderen :Y) ) om te zien hoe het er op GoT aan toe gaat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.