Toon posts:

Office 2000 unattended installatie uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een unattended installatie van office 2000 standaard editie uitvoeren.

hiervoor heb ik data1.msi /a uitgevoerd en een admin installatie gedaan.
Ik heb veel gelezen over dit type setup uitvoeren, en zoals ik het begrijp moet ik setup.exe runnen met de parameter /settings <settings.ini>

in die settings .ini moet dan antwoord staan op alle vragen die de setup gaat stellen, zodat de setup volledig unattended uitgevoerd kan worden.

maar ik kan nergens een voorbeeld vinden van zo een settings.ini file en ik kan alleen voor officexp een wizard vinden om zo een file te maken, maar niet voor office 2000.

heeft iemand enig idee?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ORK downloaden.

Bovendien staat er al heel wat in setup.ini.

[ Voor 62% gewijzigd door alt-92 op 27-05-2004 13:42 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik ja.... maar alleen in de ork voor officexp zit zo een ini creation wizard. en NIET in de ork voor office2000.

en wat in setup.ini staat geeft geen antwoord op vragen als organisatie naam enzo, dus dan moet er alsnog op volgende geklikt worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 13:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je maakt met ORK een transform file aan met jouw instellingen en die file voeg je toe mbv een switch aan je commandoregel.
het is een beetje zoeken, maar alles wat je nodig hebt (docs) is aanwezig in je ORK.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

ok ik heb in ORK het bestandje aangemaakt
In een .bat bestand heb ik de volgende codes gebruikt:

ECHO OFF
CLS
ECHO Installatie van Office 2003 Professional
ECHO Een momentje geduld aub...
ECHO De installatie is klaar zodra het installatie scherm verdwijnt.
PAUSE
start setup.exe TRANSFORMS=Unattended.MST /qb-

Tip: Brand deze even op een CD-RW en open het bat bestand vanaf de cd... het wordt nu automatisch geïnstalleerd.

N.B: Ik heb dit op Office 2003 gedaan en ik weet niet zeker of het ook werkt bij 2000.
;)

Specs pc

Pagina: 1