Goede brander voor 500 totaal

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Ik ben op zoek naar een leuke cd brander (12 speed)

Natuurlijk wil ik die plextor 10x8x32x maaaaaar, hijs 100 te duur en ik heb gewoon niet meer geld nu :7

Ik kan kiezen ui IDE of SCSI, heb ik voor 500 een goede burnproof brander? Als iemand suggestief heeft laat het me even weten :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, je kan beter ff doorsparen voor een Plextor 12/10/32IDE Burnproof brander! :)

Ik heb hem zelf ook en ik ben er zeer tevreden mee. :7

Whatever.

• paradoXical
Ja

maar ik wil nu een brander :)

Niet over 3 dagen :7 En ik weet zeker dat er ook andere apparaatjes moeten zijn die het goed zouden moeten doen hmm, wat doet zo'n plextor, 565 piek.. ;(

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• paradoXical
En..

je moet grenzen stellen bij je uitgaven, ik vind 3000 piek in 2 maanden aan je pc best veel *D

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:48
Maar als je nu een goedkoper "prut"-brander koopt, dan heb je daar over 3 maanden weer spijt van.
Als je het niet in je budget past, moet je:
- meer budget beschikbaar stellen
- wachten op meer budget
- genoegen nemen met minder

Mijn persoonlijke ervaring is dat vooral de laatste optie het minste voldoening geeft.
Dus heb je hem echt hard nodig: ga over je budget (daar zijn budgetten voor :)
Heb je hem minder hard nodig, wacht nog ff... :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

De brander van LG 12x8x24x (of 32x??) kost rondt de 500 piekies. Misschien is dat wat? Tis wel geen plextor, maargoed....Heeft ook 8mb buffer

• paradoXical
Ah thx :)

ik zal em eens sjekken, zijn er reviews?

- meer budget beschikbaar stellen

Dat is precies wat ik altijd doe, kan niet bezig blijven, voor 500 moet je toch wel een vette burner kunnen krijgen of niet soms :D

• paradoXical
Ook een probleempje is, ik heb 2x uw2 18.2 scsi, en geen ide schijf, een scsi brander zou dus erg leuk zijn maar die krengen zijn zo verdomd duur bah :(

Verwijderd

Check deze link: http://www.lge.nl/producten/it/cd_rw8120B.html
voor info over de LG12x ide...
ik weet dat ze em bij de PC-SITE verkopen (pricewatch) alleen hij staat nog niet bij hun op de site zelf :?

Verwijderd

BTW 4mb buffer ipv 8mb staat er op de website van LG. Ik dacht dat dat eerst op de site stond dat er 8mb buffer in zat...? :(

• paradoXical
hmm

Ik denk dat ik gewoon die plextor bestel hmm :)

Die 70 piek, de plex is ook wel erg vet, en 4MB buffer maar die andere..

• paradoXical
Bedankt voor uw bestelling, er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen via telefoon of e-mail om uw bestelling te bevestigen.

Plextor :9

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:21

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ga op zoek naar de 12*8*32 van Lite-On. Die heeft hetzelfde binnenwerk als de plextor (dus incl. burnproof) Deze stond op de HCC voor 499 piekies.

Makkie ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Verwijderd

bij norrod kun je voor 536 pieken de 12*10*32 halen (hij kost 565 maar de meeste studenten in de omgeving van groningen, zwolle en leeuwarden en hebben er meestal 5% korting)

Verwijderd

Je mag mijn 4x0x4 CDR100 hebben voor 200,-

En die heeft mij nieuw fl 1499,- gekost.

Heeft een paar duizend CDRs gefikt, en doet het nog steeds uitstekend. 8-)

Ik verkoop hem trouwens omdattie in Easy CD Creator 5 niet meer ondersteund wordt onder W2k, en ik beta-test voor die jongens van Adaptec. :7

Verwijderd

Aopen 12*10*32 fl 510,- Mycom (geen burnproof)
Pagina: 1