Is het mogelijk een sateliet schotel op zolder of in mijn garage te plaatsen en toch een goed ont vangst te houden?
Verwijderd
Nee, uiteraard niet. De schotel moet 'vrij zicht' hebben richting de satelliet. Hij moet dus buiten staan zonder obstakels. Wellicht dat het voor een heel groot raam ook werkt, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Verder is dit niet de ideale plek voor deze vraag, SG is meer geschikt.jerxjac schreef op 27 mei 2004 @ 13:19:
Is het mogelijk een sateliet schotel op zolder of in mijn garage te plaatsen en toch een goed ont vangst te houden?
Misschien is het trouwens handig dat je de FAQ van dit forum even naleest. Er worden wel erg veel topics van jou gesloten.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 13:23 ]
NEE!
De spiegel moet vrij zicht hebben op de satelliet... Dus ook door een raam werkt niet!!!
De spiegel moet vrij zicht hebben op de satelliet... Dus ook door een raam werkt niet!!!
[ Voor 24% gewijzigd door haggard op 27-05-2004 13:24 ]
I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!
Volgens mij kan dat alleen maar als je door een raam de satelliet kunt 'zien' die je wil hebben. Bij ons is het zo dat als er een paar bomen in de 'line of sight' staan, het signaal al veel minder wordt. Door muren of plafonds lijkt me helemaal niet te doen, maar wellicht dat dat andere apparatuur voor beschikbaar is.
edit:
Zow, dat ging vrij vlot...
Zow, dat ging vrij vlot...
[ Voor 11% gewijzigd door ACID-dude op 27-05-2004 13:24 ]
iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.
Dit topic hoort niet in I&T, maar in Audio, Video en Hifi. Maar, aangezien het niveau nou niet echt al te hoog is, move ik 'm daar niet heen. Met een beetje eigen research had je meer dan genoeg informatie kunnen vinden om zelf je vraag te beantwoorden.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()