Ik heb vandaag even gespeelt met de nieuwe iRiver 880 maar ik vind hem erg tegen vallen. Het geluid is gewoon goed, de opties niet echt overdadig maar wat is er aan de hand met de afwerking
het omhulsel is van het aller goedkoopte plastic. Er staat op Made in China maar hij ziet er ook uit als Made in China , wat is er aan de hand met iRiver ? waarom geen mooie kunststof gepakt of nog beter aluminium of magnesium . De iFP 390 was al iets minder mooi afgewerkt als de iFP 180 maar dit kan gewoon niet op zo'n duur apparaat.
Hrm. Ik moet toegeven dat toen ik vanmorgen de foto's op http://www.iriver.co.jp/c...oduct=iFP+series&keyword=
zag van de iFP 890, ik dacht van "dat ziet er wel heel plastic uit".
Is de 700 serie van hetzelfde materiaal? Je zou denken van wel...
Ik zit er namelijk nu toch aan te denken mijn order van de iFP 895 te cancellen.
In dat breekbare plastic heb ik ook geen zin.
zag van de iFP 890, ik dacht van "dat ziet er wel heel plastic uit".
Is de 700 serie van hetzelfde materiaal? Je zou denken van wel...
Ik zit er namelijk nu toch aan te denken mijn order van de iFP 895 te cancellen.
In dat breekbare plastic heb ik ook geen zin.
Verwijderd
Vind de 800 design sowieso al gruwelijk lelijk, 700 stukken beter.
Als je op de foto's kijkt ziet het er vaak stukken meer plastic uit, misschien ook door geen metallic lak?
Ik kom zo langs de Dixons ik hoop dat ze hem hebben liggen, even bekijken dan.
Als je op de foto's kijkt ziet het er vaak stukken meer plastic uit, misschien ook door geen metallic lak?
Ik kom zo langs de Dixons ik hoop dat ze hem hebben liggen, even bekijken dan.