Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
De 38** serie heeft geen SDIO, dat zit er pas in vanaf 39**
Ik heb het toevallig gister geprobeerd op een 3850, maar helaas...
[ Voor 38% gewijzigd door Marco op 27-05-2004 13:14 ]
Maar ergens heb ik eea gelezen/ gehoord dat er dmv een upgrade in de software het wel een SDIO slot kan zijn. Weet iemand hie rmeer over over zijn dit gewoon wild wild west verhalendelict schreef op 27 mei 2004 @ 13:12:
De 38** serie heeft geen SDIO, dat zit er pas in vanaf 39**
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik heb zelf ook deze vraag maar over de Ipaq 1915. Kan deze wel een SD combi kaart met wifi aan?
ismael86 in "ipaq 1915 wireless internet delen????"Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:54:
Ik heb zelf ook deze vraag maar over de Ipaq 1915. Kan deze wel een SD combi kaart met wifi aan?
Helaasch dus voor je
Dat zijn dus gewoon wild wild west verhalen.Atlas schreef op 28 mei 2004 @ 11:50:
[...]
Maar ergens heb ik eea gelezen/ gehoord dat er dmv een upgrade in de software het wel een SDIO slot kan zijn. Weet iemand hie rmeer over over zijn dit gewoon wild wild west verhalen
Dat is helaas niet mogelijk. SD I/O is hardwarematig anders dan de gewone SD.Atlas schreef op 28 mei 2004 @ 11:50:
[...]
Maar ergens heb ik eea gelezen/ gehoord dat er dmv een upgrade in de software het wel een SDIO slot kan zijn. Weet iemand hie rmeer over over zijn dit gewoon wild wild west verhalen
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Pagina: 1