Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
* Atlas zit weer met een probleem :P

Ik heb een Ipaq 3870 en wil er graag op wireless lannen. Er zijn twee mogelijkheden daarvoor. Een extra CF jacket achterop, en zo een CF Wifi kaart, of een SD Wifi kaart. Maar ik lees op sommige sites dat het slot wel een SDIO is en op andere weer niet :?

Wie heeft er een Ipaq 3870 met een werkende (interne, dus zonder Jacket) SD Wifi kaart :?

Iemand zei dat er op HP.com drivers zouden zijn om van de SD slot een SDIO slot te maken maar die kan ik op hp.com ook niet vinde.

Thnx Alvast :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:04
De 38** serie heeft geen SDIO, dat zit er pas in vanaf 39**
Ik heb het toevallig gister geprobeerd op een 3850, maar helaas...

[ Voor 38% gewijzigd door Marco op 27-05-2004 13:14 ]

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
delict schreef op 27 mei 2004 @ 13:12:
De 38** serie heeft geen SDIO, dat zit er pas in vanaf 39**
Ik heb het toevallig gister geprobeerd op een 3850, maar helaas...
Maar ergens heb ik eea gelezen/ gehoord dat er dmv een upgrade in de software het wel een SDIO slot kan zijn. Weet iemand hie rmeer over over zijn dit gewoon wild wild west verhalen :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Ik heb zelf ook deze vraag maar over de Ipaq 1915. Kan deze wel een SD combi kaart met wifi aan?

;)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:54:
Ik heb zelf ook deze vraag maar over de Ipaq 1915. Kan deze wel een SD combi kaart met wifi aan?

;)
ismael86 in "ipaq 1915 wireless internet delen????"
Helaasch dus voor je :)

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:04
Atlas schreef op 28 mei 2004 @ 11:50:
[...]

Maar ergens heb ik eea gelezen/ gehoord dat er dmv een upgrade in de software het wel een SDIO slot kan zijn. Weet iemand hie rmeer over over zijn dit gewoon wild wild west verhalen :P
Dat zijn dus gewoon wild wild west verhalen. ;)

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:56
Atlas schreef op 28 mei 2004 @ 11:50:
[...]

Dat is helaas niet mogelijk. SD I/O is hardwarematig anders dan de gewone SD.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Pagina: 1