Toon posts:

gifanimaties

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He hallo allemaal,

Even een vraagje die bij mijn weten nog niet aan de orde is geweest.
Namelijk het plaatsen van een animaties als achtergrondje op de nokia 6230.
Op www.skinnyFatMan.com heb ik een aantal van die leuke animaties gevonden en 1 daarvan met Nokia PC Suite 6.1 via Nokia image comverter op mijn telefoon gezet.
Tot dusver dus geen probleem, echter de animatie word weergegeven als een zeg maar stilstaande afbeelding.
Geen animatie derhalve en dat is dus wel de bedoeling.
Wellicht is er iemand die mij vertellen kan wat ik fout doe of is dit uberhaubt niet mogelijk?
Bij voorbaat dank en veel plezier verder met het toestel waar je ook mee bellen kunt !!!!!

Verwijderd

Nou het is heel simpel. Ga gewoon naar je nokia browser en stop de screensaver.gif in het mapje grafisch.
En klaar is kees _/-\o_ !

Have fun!

Verwijderd

[rml]Feyd in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml]

beetje overbodig, en ook niet toegestaan, om hier nieuw topic voor te openen lijkt me hè?
Je vraag past namelijk prima in t 6230 topic en mensen nemen daar al de moeite om je vragen te beantwoorden.

topicreport sent.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 07:32

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Veel succes met vinden dan als iemand dit nog es wil opzoeken. Ga jij dat topic maar van begin tot eind doorspitten!

Allemaal leuk en aardig, maar als achtergrond doet de animatie het niet meer. Da's nou juist et probleem. Maakt niet uit in welke folder dat je het zet. toch?

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Graag niet dubbelposten. :/

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.