Ik ben zoekende naar "HET" programma om DVD's te maken van je eigen video opnames en waar je tevens menu's etc. kunt maken.
Ik heb al het e.e.a. uitgeprobeerd maar "het" pakket nog niet tegengekomen. Dat komt ook omdat sommige trial programma's niet alles prijsgeven en ik niet overtuigd ben tot de koop over te gaan.
Geprobeerd:
Ulead Movie Factory 3
+ Redelijke controle over menu uiterlijk
- matige edit mogelijkheden
- Beeldkwaliteit wordt snel erg slecht, slechte compressie dus
Roxio dvd-builder 7
+ goede beeld kwaliteit
+ goede edit mogelijkheden
- slechte controle over video
- geluid niet synchroon na branden, schijnt met een upgrade verholpen te zijn maar boezemt weinig vertrtouwen in.
Pinnacle Studio 9
- Nog niet kunnen ontdekken hoe ik menu's maak, was bij de andere programma's intuitiever.
+ editmogelijkheden zien er goed uit.
Kan bij deze versie geen dvd-image maken vanwege trial-beprkingen en weet dus niks over het uiteindelijke resutlaat
Adobe Encore werkt niet op een W2K machine
Wat zijn de ervaringen van anderen?
Welke andere programma's zijn er nog om uit te proberen?
Ik heb al het e.e.a. uitgeprobeerd maar "het" pakket nog niet tegengekomen. Dat komt ook omdat sommige trial programma's niet alles prijsgeven en ik niet overtuigd ben tot de koop over te gaan.
Geprobeerd:
Ulead Movie Factory 3
+ Redelijke controle over menu uiterlijk
- matige edit mogelijkheden
- Beeldkwaliteit wordt snel erg slecht, slechte compressie dus
Roxio dvd-builder 7
+ goede beeld kwaliteit
+ goede edit mogelijkheden
- slechte controle over video
- geluid niet synchroon na branden, schijnt met een upgrade verholpen te zijn maar boezemt weinig vertrtouwen in.
Pinnacle Studio 9
- Nog niet kunnen ontdekken hoe ik menu's maak, was bij de andere programma's intuitiever.
+ editmogelijkheden zien er goed uit.
Kan bij deze versie geen dvd-image maken vanwege trial-beprkingen en weet dus niks over het uiteindelijke resutlaat
Adobe Encore werkt niet op een W2K machine
Wat zijn de ervaringen van anderen?
Welke andere programma's zijn er nog om uit te proberen?
watskeburt