Toon posts:

Lees de FAQ :/

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ Fedora Core 2] Nvidia onboard NIC+ Video problematiek[/rml]

I.p.v. kotsende smiley's te posten heb ik liever antwoorden waar ik wat mee kan :/
Aangezien mijn hardware nog geen half jaar oud is, mag ik verwachten dat FC2 probleemloos door de installatieprocedure heen komt. Zover ik weet is dit een forum waar we elkaar helpen, aangezien ik daar ook niet te beroerd voor ben met dingen waar ik WEL verstand van heb, verwacht ik hetzelfde terug, zonder geblaat over de FAQ , of dat ik maar moet gaan googlen :/ (alsof ik dat niet gedaan heb) Ik begrijp ook wel dat het niet de bedoeling is dat er 100 topics per dag met "domme" vragen gesteld worden, maar sommige dingen staan NIET in de FAQ. :/

Dankzij een erg behulpzame collega staan hier nu 5 bakken DC te draaien op FC2 t.b.v. DPC, hij had dit binnen 2 minuten voor elkaar, zonder dat het nodig was allerlei drivers te moeten downloaden, zoals hier beweerd wordt, gewoon tijdens het booten e.e.a. aanpassen dat ongetwijfeld niet in de FAQ staat. Ik kan dan wel urenlang gaan googlen en allerlei dingen proberen, maar kan het net zo goed even vragen aan mensen waar het gesneden koek voor is, toch?

Slotjuuuuuuuuuuuuh, ja, ik weet het... }:O

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Om te zorgen dat anderen ook niet weer hezelfde te hoeven openen is het misschien een idee te posten WAT je hebt veranderd zodat het nu wel werkt? (misschien moet ook dat in de FAQ komen 8))

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:28
Dus.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:28
Paar dingen nog:

- Als je het niet met een slotje eens bent, kun je de betreffende moderator daarover mailen
- Juist op de nieuwste hardware werkt Linux vaak nog niet vlekkeloos (helaas :/ )
- Zwerver :r op zichzelf omdat 'ie zo dom was het slotje te vergeten (uhm, en omdat 'ie ziek is momenteel, no kidding :+ )
- In je vorige topic staat niks over wat je zelf hebt geprobeerd om het op te lossen, en ook geen hints, logs, foutmeldingen of wat dan ook die ons zouden kunnen helpen het probleem op te sporen.

Oh, en met google zal er wel degelijk iets hierover te vinden zijn, daar ben ook ik van overtuigd.

Dit topic is gesloten.