Toon posts:

[WinXP] Openen Map, Bestandsmap en Drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik open veel topics hier vandaag zeg...

Nou ja, in ieder geval:

Ik heb net het programma IconPackager geinstalleerd, op aanraden van een vriend, omdat ik een .ip bestand had gevonden met mooie icons.
Maar niet alles daarvan was met de hand in te stellen (zoals icon voor Configscherm, Mijn Afbeeldingen, etc), dus heb ik het met IconPackager gedaan.

Nu heeft ofwel dit programma, ofwel de .ip die ik ingeladen heb, veranderd hoe ik mijn mappen open.

Normaal kon ik erop dubbelklikken, en dan ging het ding gewoon open. In het zelfde venster, niets aan de hand.
Nu echter krijg ik een nieuw venster met "search" voor de map/drive die ik net wilde openen. Stel dat ik D:\ wilde openen: bij dubbelklik krijg ik een nieuw venster met de searchfunctie al open, klaar om D:\ door te zoeken.

Ik heb al in de Mapopties gekeken, en daar staat bij Drive alleen "find" als optie (geselecteerd als default) en bij Map en Bestandsmap staat er "Enqueue in Winamp", "Play in Winamp" en "find"
Nergens kan ik dus terug naar "open", en ondertussen ook nog mijn icons behouden. Of zie ik iets over het hoofd?

Als iemand een idee heeft, ik probeer elke suggestie ;)

Bvd.

>>
Ik was nog vergeten: als ik "open" er zelf bijzet, en het laat openen met IEXPLORER.EXE krijg ik hem wel geopend, maar in een nieuw venster. En dat wil ik dus niet...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
De standaard setting van 'map', 'bestandsmap' en 'drive' doorgeven zou denk ik ook al genoeg zijn... In ieder geval, als dat met een toepassing gaat die ik er zelf in kan zetten...