Toon posts:

[Project Dolphin]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

me net ff aangemeld bij dpc en project dolphin, iets wat elke dpc'er zou moeten doen aangezien t geen cpu tijd kost ;)
Komen hier ook dpch''s van?
Want de search leverde weinig over dpch op ;)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:37
Nee, hier komen geen DPCH's over en waarom DPC niet mee doet is omdat iedereen loopt te cheaten dacht ik (sommige mensen typen namelijk 8letters per sec 24/7)

http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=16595

Erg opvallend dat hij 4x ofzo achter elkaar precies 6M kan flushen... Hij flusht altijd om de 9 dagen en typt constant 24/7 7,71 keys/sec. erg knap...

[ Voor 45% gewijzigd door Robkazoe op 27-05-2004 00:37 ]

• BwO
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 23:08

BwO

Up The Irons!

Project Dolphin heeft niets met Distributed Computing te maken. Het is een toetsenaanslagteller waar veel mee gecheat wordt en de stats zijn ook niet gemaakt om een DPCH ervan te kunnen maken.

<<Team BSD>> #22 OGR-24 - #12 OGR-25

Verwijderd

ik heb er heel even aan megedaan toen het net bestond, wat een k*tproject is dat zeg!
het begon er al mee dat je van die kanslozen zag die overduidelijk gewoon op hun tobo gingen rammen :+
later werden ze lui en gebruikten ze gewoon een cheat :/

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Robkazoe schreef op 27 mei 2004 @ 00:34:
Nee, hier komen geen DPCH's over en waarom DPC niet mee doet is omdat iedereen loopt te cheaten dacht ik (sommige mensen typen namelijk 8letters per sec 24/7)

http://www.project-dolphin.nl/profile.php?uid=16595

Erg opvallend dat hij 4x ofzo achter elkaar precies 6M kan flushen... Hij flusht altijd om de 9 dagen en typt constant 24/7 7,71 keys/sec. erg knap...
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 05:23:
ik heb er heel even aan megedaan toen het net bestond, wat een k*tproject is dat zeg!
het begon er al mee dat je van die kanslozen zag die overduidelijk gewoon op hun tobo gingen rammen :+
later werden ze lui en gebruikten ze gewoon een cheat :/
Inderdaad het is hopeloos om nog bij te houden van de cheaters, ik heb ondertussen als abuses gestuurd voor sites die heuse cheat tools ter download aanbieden.

Het is een beetje vechten tegen de bierkaai, de enige werkende oplossing wordt flush van de db en start met een nieuwe client die al heel wat meer beveiligd is.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Heb het hier maar weer van de pc's afgehaald. Als mensen 2x zoveel dagelijks gaan doen als de pc's die hier 24/7 bemand worden dan klopt er niet veel van :S

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:06

_WgV_

It's a magical world!

GeniusDex die het project nu beheerd heeft inmiddels andere dingen de prioriteit gegeven.
Dus veel wordt er ook niet meer aan gedaan.

Maar ik doe nog steeds mee, en kheb zonder cheaten een heel aardig resultaat: http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=33

#StopBurningStuff

Verwijderd

Er is geen support meer op het project en er zijn teveel cheatende users imho. Verder is de dolphin.bin file verrot bij mij en als ik 'm opnieuw installeer dan is 'tie na 1 keer afsluiten/opstarten ook verrot ;(

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 13:37:
Er is geen support meer op het project en er zijn teveel cheatende users imho. Verder is de dolphin.bin file verrot bij mij en als ik 'm opnieuw installeer dan is 'tie na 1 keer afsluiten/opstarten ook verrot ;(
Gek neem es contact op met GeniusDex via mail / msn of irc
_WgV_ schreef op 27 mei 2004 @ 13:04:
GeniusDex die het project nu beheerd heeft inmiddels andere dingen de prioriteit gegeven.
Dus veel wordt er ook niet meer aan gedaan.

Maar ik doe nog steeds mee, en kheb zonder cheaten een heel aardig resultaat: http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=33
idd GeniusDex besteed er misschien een beetje te weinig aandacht aan. Maar het cleanen van de db is een hopeloze rotklus, soms ga ik er nog wel eens ff tegenaan.

Het probleem is idd dat het so easy is om te cheaten.

Ik stel voor dat jullie allemaal wat achter geniusdex 's veren zitten om te vragen waar de Pulse 1.xx blijft, die is beter beveiligd ;)

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

De strijd tegen het cheaten is gewoon dweilen met de kraan open. Als je de ene dag 20 cheaters weghaalt zijn er de volgende dag weer 30 bij, en ik heb ook niet de zin en niet de tijd om dat allemaal bij te gaan houden.....

De nieuwe client gaat nog wel even duren, simpelweg omdat het redelijk wat tijd kost om alles goed en veilig in elkaar te draaien. Ik heb wel bijna een klein werkend systeem voor dolphin v1, maar voor dat helemaal goed functioneert als ik wil ben je nog wel een heel eind verder, dus ik zou er voor augustus iig niet op rekenen, en zelfs dan kan 't nog lang duren voor het er komt. Ik zou wel harder willen werken, maar als je nog wat onvoldoendes moet wegwerken in 6 weken heb je nou eenmaal niet alle tijd die je wil.....

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:53
Toen ik er per ongeluk (echt waar) achter kwam dat cheaten zo eenvoudig is ben ik er ook direct mee gestopt.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

GeniusDex schreef op 27 mei 2004 @ 16:00:
De strijd tegen het cheaten is gewoon dweilen met de kraan open. Als je de ene dag 20 cheaters weghaalt zijn er de volgende dag weer 30 bij, en ik heb ook niet de zin en niet de tijd om dat allemaal bij te gaan houden.....

De nieuwe client gaat nog wel even duren, simpelweg omdat het redelijk wat tijd kost om alles goed en veilig in elkaar te draaien. Ik heb wel bijna een klein werkend systeem voor dolphin v1, maar voor dat helemaal goed functioneert als ik wil ben je nog wel een heel eind verder, dus ik zou er voor augustus iig niet op rekenen, en zelfs dan kan 't nog lang duren voor het er komt. Ik zou wel harder willen werken, maar als je nog wat onvoldoendes moet wegwerken in 6 weken heb je nou eenmaal niet alle tijd die je wil.....
School gaat voor.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

^^
Agreed!

Verwijderd

GeniusDex schreef op 27 mei 2004 @ 16:00:

Mischien kun je eens kijken hoe de heren van BMT het hebben opgelost ;)
Daar gaat het om de afstand die je muis aflegt en ook daar was cheaten eerst mogelijk.

Tevens heb ik toevallig afgelopen week mezelf en nog 2 mensen ook op Dolphin gezet.
En als ik weer wat tijd heb zal ik eens kijken of er een mogelijkheid is om stats te maken.
Die zullen wel niet op GoT komen, maar die zou dan wel iedereen op zijn of haar eigen forum kunnen posten.

Ik moet dan alleen wel even kijken hoe het gaat zitten met Subteams.
Zelf heb ik nu het systeem gehanteerd (bij onze 3 clients) zoals we die ook bij ECC2 hadden.
Dus TEAM_NAAM~Gebruiker.

Verwacht de stats niet al te snel want ik heb nog andere zaken te regelen voor DPC die meer prio hebben, maar ik zal er zeker naar gaan kijken.

• joh14vers6
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06-2024
Wat is het doel van het project?
Mensen RSI laten krijgen van het typen?
Wat doet GeniusDex met de ingetypte teksten/karakters? Daar kan mooi dingen tussen staan die niet voor zijn ogen bestemd zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door joh14vers6 op 27-05-2004 23:16 ]

Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

tja, zelf doe ik wel mee, cheaten tja, doe ik niet, ik vind het zelf gewoon leuk om te zien hoeveel ik nu werkelijk typ enzo :)
Meer waarde heeft het niet voor mij iig :)

• Robkazoe
joh14vers6 schreef op 27 mei 2004 @ 23:14:
Wat doet GeniusDex met de ingetypte teksten/karakters? Daar kan mooi dingen tussen staan die niet voor zijn ogen bestemd zijn.
Als je ziet hoeveel gecheate tekens er wel niet zijn ingevoerd duurt het minstens een paar maanden voordat hij iets zinvols heeft gevonden....

Verwijderd

Ik meen dat het vroeger een onderzoek is geweest dat al reeds is afgerond. Een initiatiefnemer heeft vervolgens een doorstart gemaakt en de software wat aangepast. Verder is het natuurlijk niet de bedoeling om meer RSI te krijgen, lijkt me sterk dat iemand meer gaat typen op een dag dan dat ie al gewoon is. Teksten worden niet doorgestuurd naar de server, het gaat om pulsen waarbij tekst dus niet meeverzonden wordt naar de server.

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

Niks die verlaten nooit je pc ;)

Dat maakt het cheaten ook zo eenvoudig er wordt alleen aan de server sominfo doorgegeven.

Ik ga nu ook niet meer vertellen, wie het wil weten kan altijd sniffen wat er gestuurd wordt, maar wees zeker er zit niks spyware achtig achter.

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:18

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Bovendien wordt er veel te weinig data verstuurt om iets zinnigs uit te kunnen halen.. Hier zijn al vaker speculaties over geweest...

Maar ik doe dus ook mee, zonder cheaten.. Gewoon voor de lol..
Een groot gedeelte van de crazycows doet mee trouwens.. Onderling is er dan ook nog competitie...

• Robkazoe
Tis idd leuk om met je vrienden elkaar weg te tikken maar daar blijft het ook bij. Na een format is het wege en dat is het einde...

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Robkazoe schreef op 27 mei 2004 @ 23:50:
Tis idd leuk om met je vrienden elkaar weg te tikken maar daar blijft het ook bij. Na een format is het wege en dat is het einde...
:?

ik heb mijn systeem al meerdere malen geformateerd (heb zelfs een client @ desktop en @ laptop draaien) maar hij telt gewoon door hoor, dat word op de server bijgehouden, alleen moet je voor een format niet vergeten te flushen ;)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

DukeBox schreef op 27 mei 2004 @ 16:15:
Toen ik er per ongeluk (echt waar)
You're not fooling us Duke :P ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1