GeniusDex schreef op 27 mei 2004 @ 16:00:
De strijd tegen het cheaten is gewoon dweilen met de kraan open. Als je de ene dag 20 cheaters weghaalt zijn er de volgende dag weer 30 bij, en ik heb ook niet de zin en niet de tijd om dat allemaal bij te gaan houden.....
De nieuwe client gaat nog wel even duren, simpelweg omdat het redelijk wat tijd kost om alles goed en veilig in elkaar te draaien. Ik heb wel bijna een klein werkend systeem voor dolphin v1, maar voor dat helemaal goed functioneert als ik wil ben je nog wel een heel eind verder, dus ik zou er voor augustus iig niet op rekenen, en zelfs dan kan 't nog lang duren voor het er komt. Ik zou wel harder willen werken, maar als je nog wat onvoldoendes moet wegwerken in 6 weken heb je nou eenmaal niet alle tijd die je wil.....
Mischien kun je eens kijken hoe de heren van BMT het hebben opgelost

Daar gaat het om de afstand die je muis aflegt en ook daar was cheaten eerst mogelijk.
Tevens heb ik toevallig afgelopen week mezelf en nog 2 mensen ook op Dolphin gezet.
En als ik weer wat tijd heb zal ik eens kijken of er een mogelijkheid is om stats te maken.
Die zullen wel niet op GoT komen, maar die zou dan wel iedereen op zijn of haar eigen forum kunnen posten.
Ik moet dan alleen wel even kijken hoe het gaat zitten met Subteams.
Zelf heb ik nu het systeem gehanteerd (bij onze 3 clients) zoals we die ook bij ECC2 hadden.
Dus TEAM_NAAM~Gebruiker.
Verwacht de stats niet al te snel want ik heb nog andere zaken te regelen voor DPC die meer prio hebben, maar ik zal er zeker naar gaan kijken.