Toon posts:

Hotmail wachtwoord vergeten, te achterhalen met MSN Msgr? *

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben me w8woord van msn vergeten... |:( |:( |:( Nu heb ik me msn op automatisch aanmelden ingesteld. Is dit via msn nog te 8erhalen of zou ik een andere oplossing moeten verzinnen?

Ik gebruik msn 6.1 op een winxp home bak.

m.v.g. wouter

ps antwoord op me geheime vraag heb ik ook niet meer dus ook vergeten...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:35 ]

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Dit ligt wel heel erg voor de hand hoor: http://messenger.msn.com/Help/#LQ11

Probeer ook een achterhalen te schrijven.... toch jammer dat de Nederlandse taal zo erg achteruit gaat :'(

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 10:29

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

je kan toch wachtwoord vergeten optie doen bij hotmail / msn, moet je natuurlijk nog wel het antwoord op je geheimen vraag weten...

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-04 15:22
Ik weet niet, maar als je het wachtwoord veld kan zien (volgens mij wel) bij of tijdens het inloggen (met die stipjes/balletjes) dan zijn er tooltjes voor om het te "unhiden". (wachtwoord fields)

Ik heb dit zelf eens gebruikt omdat ik mijn wachtwoord van mijn EIGEN FTP server was vergeten, ik zal er achteraan gaan hoe dat spul heette, dat is gewoon voor alle vooringevulde wachtwoord velden om het te unhiden.

Aan de andere kant, weet je niet het antwoord op het, door jouw eigen ontworpen "geheime vraag" :?

edit:
Net te laat met m'n bijdehante opmerking over de "geheime vraag".
ff google geopend, en kwam zo uit op: http://intex.ath.cx/software.aspx <> staat onder windows password fields.

Ik ben natuurlijk geen tester voor je, als die niet werkt dan bied deze link misschien nog meer potentiele opweghelpers

EDIT2
edit:
Ik weet zeker dat als je een paar keer mislukt aanmeld terwijl je netwerk OK is dat hij dan terugkoppeld met zo'n password field waar je het even kan veranderen of hertikken. Hoe je die situatie forceerd weet ik helaas niet.

En over dat op je linkje naar je mailbox klikken en wachtwoord veranderen, is het niet zo dat je dan ook gelijk even je oude wachtwoord op moest geven ter bevestiging? Zou wel leuk zijn als dat niet zo is en je bent even naar de WC tijdens de les terwijl je MSN nog aanstaat })

[ Voor 55% gewijzigd door LinuX-TUX op 27-05-2004 00:40 ]

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Er zijn ook programmaatjes voor, je hebt natuurlijk je inlog scherm met je email adres en daar onder je wachtwoord in de vorm van een rij sterretjes, er zijn programmaatjes die deze sterretjes voor je vertalen naar het echte wachtwoord.

• SithWarrior

SithWarrior

Je ziet geen sterretjes, hij logd meteen in.

Maar het kan natuurlijk veel simpeler bedenk ik me net! :) je logd in op MSN, dit kon je imers nog, dan klik boven in je contact list op geen nieuwe berichten.

Dan opend hotmail / msn en dan kan je gewoon bij opties je wachtwoord veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
Black-Xjuh schreef op 27 mei 2004 @ 00:34:
Er zijn ook programmaatjes voor, je hebt natuurlijk je inlog scherm met je email adres en daar onder je wachtwoord in de vorm van een rij sterretjes, er zijn programmaatjes die deze sterretjes voor je vertalen naar het echte wachtwoord.
Idd is er niet een scherm met sterretjes of stipjes zien kan alleen op de knop aanmelden drukken en dan meld ie aan. helaas is deze optie dus ook niet mogelijk. Als ik via deze optie na me mail ga zou ik eerst me wachtwoord moeten invullen om een nieuw wachtwoord aan te kunnen maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:39 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:52

Erazzzer

Fear me, I'm German!

SithWarrior schreef op 27 mei 2004 @ 00:36:
Je ziet geen sterretjes, hij logd meteen in.

Maar het kan natuurlijk veel simpeler bedenk ik me net! :) je logd in op MSN, dit kon je imers nog, dan klik boven in je contact list op geen nieuwe berichten.

Dan opend hotmail / msn en dan kan je gewoon bij opties je wachtwoord veranderen.
Waar je eerst je oude wachtwoord moet invoeren :)

• SithWarrior

SithWarrior

Daar kom ik net ook achter toen ik het probeerde na te doen, je geheimen vraag wijzigen kan ook niet, heb je ook je oude wachtwoord voor nodig...

Dus hoop ik voor je dat je geheimen vraag antwoord nog weet, al is er nu wel een andere oplossing nog.

Er zit namelijk nog steeds een bug in hotmail website, als je op het knopje uitloggen klikt is het met een bepaald programma mogelijk dan je password te onderscheppen.

Als je er echt niet uit komt, en je wil het toch heel graag behouden, dan moet je maar mailen, dan mail ik je naam van programma wel, want ik heb zo idee dat ik dat hier vast niet mag posten :P

[ Voor 63% gewijzigd door SithWarrior op 27-05-2004 00:45 ]

Verwijderd

vaak wordt er misbruik van gemaakt en logt iemand dus in op jou account.

maak gewoon een nieuw account aan.

is net zo makkelijk. want als je al langer dan 30 dagen er niet op bent geweest dan worden alle mails verwijderd.

vind het een beetje raar dat je je paswoord kwijt bent. maar ja dat komt denk ik omdat iedereen op deze manier aan iemand anders zijn paswoord komt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 00:41:

is net zo makkelijk. want als je al langer dan 30 dagen er niet op bent geweest dan worden alle mails verwijderd.

vind het een beetje raar dat je je paswoord kwijt bent. maar ja dat komt denk ik omdat iedereen op deze manier aan iemand anders zijn paswoord komt.
Ja het is ook me eigen stomme schuld... omdat er vaak misbruik van me hotmail werd gemaakt weizig ik me wachtwoord vaak nu ik xp heb draaie heb ik apparte accounts aangemaakt dus kon er ook niet zo makkelijk misbruik van gemaakt worden... maar na tijden niet meer via de hotmail pagina in te loggen kwam ik er bij een vriend op de computer achter dat ik het wachtwoord niet meer wist... lekker slim maar is niet anders

• XunFar
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

XunFar

bye bye c'est fini

misschien heb je hier wat aan...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
-Send your problem whatever it is to this email : passport@css.one.microsoft.com
If your email password was stolen write to them and Fill this info about your stolen
email and send it to them from any alternative email ....

------------------
- First and Last Name.
- Sign-in name (the account you are having difficulties with).
- Date of birth (Month/Date/Year).
- Country or Region.
- State.
- ZIP or Postal Code.
- Approximate date of last successful sign-in .
- Approximate date of account registration.
- List as many former passwords you used with this account as far back as you
can remember.
- List as many of your Folders as you can remember.
- The name of your Internet Service Provider. If you access your account from
outside your home (for example, from school or work) please include the name of
the organization.
------------------

Then they'll reply usually in less than 24 Hours with your New password
Don't forget to change the secret question and answer and the password

Don't use this for hacking emails plz
Good Luck

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 00:41:

mwah, raar, als je met msn in een keer door kunt klikken naar je mail vul je hem eigenlijk nooit meer in, en dan vergeet je hem al gauw..

Verwijderd

Topicstarter
taXoudanT schreef op 27 mei 2004 @ 00:45:
misschien heb je hier wat aan...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
-Send your problem whatever it is to this email : passport@css.one.microsoft.com
If your email password was stolen write to them and Fill this info about your stolen
email and send it to them from any alternative email ....

------------------
- First and Last Name.
- Sign-in name (the account you are having difficulties with).
- Date of birth (Month/Date/Year).
- Country or Region.
- State.
- ZIP or Postal Code.
- Approximate date of last successful sign-in .
- Approximate date of account registration.
- List as many former passwords you used with this account as far back as you
can remember.
- List as many of your Folders as you can remember.
- The name of your Internet Service Provider. If you access your account from
outside your home (for example, from school or work) please include the name of
the organization.
------------------

Then they'll reply usually in less than 24 Hours with your New password
Don't forget to change the secret question and answer and the password

Don't use this for hacking emails plz
Good Luck
Heb het al eerder meerdere malen geprobeerd maar hoor maar niks van die gasten. het is nu al een week geleden dat ik het heb verstuurd mits dat de gegevens helemaal kloppen. Plus dat de gegeven nog te weizigen zijn zonder wachtwoord dus schiet dit ook niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:50 ]

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 00:56
je wachtwoord is volgens mij: kastanjeboom :*)
maar volgens mij kun je via die .NET dinger door een antal gegevens in te vullen gelijk je wachtwoord krijgen en dan veranderen, (wel slim denk ik) 8)7

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Voor de volgende keer:

Het is wachtwoord en niet w8chtwoord
Het is achterhalen en niet 8erhalen

Raadpleeg eerst de MS site want daar staat het gewoon.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
1k p@j j3 t0p1ct1t3l 3v3n @@n ;)

Maar je hebt dus een keer een mailtje gestuurd met die info? Doe het voor de zekerheid nog eens. De methoden die op de websites zijn genoemd, zijn toch de juiste manier om je wachtwoord te resetten. Als jij er op andere manieren achter kan komen kunnen scr1ptk1dd13s het ook met jouw account ;)

En vaak misbruik gemaakt van je hotmail; dan heb je sneue vrienden en/of moet je beter letten op de beveiliging van je systeem en de systemen waar je inlogt :)

edit:

Hmm, waarom liet ik het open?

Mail MS, verder kunnen we niet echt meer helpen: zie ook omzeilen van beveiligingen :)

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 27-05-2004 13:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.