Toon posts:

Overleden BBA Radeon 9600XT 256mb?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar doe het tog:

Zo Spoedig Mogelijk Gezocht:
Een overleden BBA Radeon 9600XT met 256mb geheugen, graag met alle toebehoren (doos niet verplicht).
Dit zoek ik omdat mijn eigen is overleden en vader het leuk vond om hem in zijn (NOG) garantieperiode de heatsink eraf te halen en daarmee de core te vern**ken :(

Ik doe dit hier omdat ik hem niet in de vraag en aanbod ingevoerd krijg, zelfs mijn w8woord en username opnieuw opgevraagt en geeft telkens de melding dat ik geen opmerking of prijs heb ingevoerd of w8woord/username niet klopt. Terwijl ik zeker weet dat ik alles heb ingevoerd en alles klopt..

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 12:05 . Reden: vlak voordattie down ging gepost ]

Verwijderd

Topicstarter
ben nog steeds zoekende

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 12:06 ]

Verwijderd

Laat je pa een nieuwe kopen.

Verwijderd

toch proberen op te sturen in garantie?

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:02
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 12:09:
Laat je pa een nieuwe kopen.
ja! lijkt mij ook de meest logische oplossing...

of heb je het stiekem toch zelf gedaan ? :+

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Mijn ervaring met 'papa's'is dat ze niet eens de videokaart kunnen aanwijzen :X

K zou verder tegen je pa zeggen: Slopen is kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 14:12 ]

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 18:55
Yup, brokken is dokken :)

-

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
A ik zou je pa gewoon laten dokken ALS ie em ECHT heeft gemold
B Got is geen handelsplaats. ( Niet dat ik me er druk over maak maar waarschijnlijk leeft je topic niet lang Nofi )

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-08 21:29
Je bent ervan op de hoogte dat je voor de frontpage een ander wachtwoord en ogin nodig hebt hé? Klik anders even hier om je password opgestuurd te krijgen.

Vreder ben ik het eens met bovenstaande 2 posts van 2Cool2Rule en Zer0x dat hij hem nu zelf heeft gesloopt. Kijk dat hij van tevoren kapot was geloof ik meteen maar er is aan gesloopt wat erg dom is als iets nog in de garantie zit. Het is niet eerlijk wat je wilt gaan doen maargoed, eigenlijk was ie al kapot..... suc6

Ik dacht trouwens ook gelezen te hebben dat je hier niet mocht handelen inderdaad.

Ennuh:
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 00:22:
Ik weet dat ik het hier niet mag vragen maar doe het tog:
.....
Als je het niet zeker weet moet je de stickies en Faq's lezen, dan weet je het volgende keer wel O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Gody op 27-05-2004 16:43 ]

Pagina: 1