Toon posts:

sneeuw probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleempje oke een probleem ik heb iets met die kut computer van me... die ik Gisteren nieuw heb gehad ik weet niet zo goed waar ik dit probleem kan posten dus ik doe hethier maar en ik hoop dat jullie zo slim zijn me te kunnen helpen .. :)

het zit namenlijk zo:
als ik de computer wil aanzetten start ie netjes op maar als ik in windows kom zie ikl niks meer ik ben denk ik wel in windows want me muis hoor je op icoons drukken er staat ook een blokje bij met dit:

out of range

HF: 30-72KHZ
VF: 47-160HZ
95KHZ 60HZ

en dus op de achtergrond sneeuw maar dan iets gestreepter net zoals de TV soms heeft ik vind het maar een vaag probleem en aangezien ik bijna geen verstand heb van computers (dat blijkt hier uit) weet ik niet wat dit betekent.? heb ik soms ergens met me tengels aangezeten.? :( HELP me als me vader erachter kom dan... wordt ie echt pissig.

serieuse reacties graag

Greetz S@nder

Verwijderd

Het lijkt mij dat windhoos staat ingesteld op waarden die jouw monitor niet ondersteunen. (daarom zegt ie out of range en geeft ie die frequenties van je monitor)
Het lijkt mij dat als je opstart in veilige modus (op f8 drukken voordat de computer zegt: windhoos 95/98/2000/* wordt nu opgestart, en dan veilige modus kiezen) je in configuratie scherm eenvoudig de monitor instellingen kunt veranderen zodat je computer wel gewoon opstart.

Verwijderd

Topicstarter
Yes stap 1 werkt! maar waar moet ik precies heen om me beeldscherm/monitor goed te laten lopen.? en wat moet ik precies veranderen.? ik heb namenlijk engelstalige windows wat al behoorlijk kut is! als je me dat stap voor stap uitlegt in engels is het gelukt. en ben ik heel BLIJ :) en me vader is er nog steeds niet achtergekomen en dat wil ik graag zo houden...... dus aub een beetje snel.

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

in die veilige modus klik je met je rechter muis op my computer, kies twee tabblad klik op het plusje bij de monitor, haal monitor weg en start opnieuw op.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Wat force zegt is het antwoord: maar hier iets uitgebreider: (ik heb de nederlandse win 95 dus kan het allemaal wat afwijken)
Klik met de rechtermuistoets op my computer
selecteer properties
2e tabblad
zoek daar monitor
en dan remove
opnieuw opstarten
en waarschijnlijk vindt de computer dan een nieuwe monitor (hoeft niet, het is nl windhoos en das vaag)
Indien ja, doe maar gewoon wat windhoos zegt (standaard monitor waarschijnlijk)

Verwijderd

Topicstarter
Jongens echt ontzettend bedankt!!! jullie hebben me fantasties geholpen echt bedankt!@!!!!!!! serieus!!!!

<marquee>Thanks!!</marquee>

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 09:15
vind wel dat je dat laatste berichtje leuk hebt aangekleed voor een compu-kneus

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

inderdaad, als je zo kan antwoorden lijkt het me sterk dat je niet weet hoe je monitor selecteerd, maar ja zal wel

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik zie het verband tussen HTML en MONITOREN niet zo..

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

zit wat in, software is anders dan hardware (hardware is mooier! :) )

• Cyberdeck
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Ik wist niet dat ze die code niet geblocked hebben bij deze site.. Aj aj, dit zal vaker gaan gebeuren als mensen erachter komen! (is op zich wel leuk.. maar kan ook super irri worden..)

<MARQUEE>testje</MARQUEE>
Pagina: 1