Heb een probleempje oke een probleem ik heb iets met die kut computer van me... die ik Gisteren nieuw heb gehad ik weet niet zo goed waar ik dit probleem kan posten dus ik doe hethier maar en ik hoop dat jullie zo slim zijn me te kunnen helpen .. 
het zit namenlijk zo:
als ik de computer wil aanzetten start ie netjes op maar als ik in windows kom zie ikl niks meer ik ben denk ik wel in windows want me muis hoor je op icoons drukken er staat ook een blokje bij met dit:
out of range
HF: 30-72KHZ
VF: 47-160HZ
95KHZ 60HZ
en dus op de achtergrond sneeuw maar dan iets gestreepter net zoals de TV soms heeft ik vind het maar een vaag probleem en aangezien ik bijna geen verstand heb van computers (dat blijkt hier uit) weet ik niet wat dit betekent.? heb ik soms ergens met me tengels aangezeten.?
HELP me als me vader erachter kom dan... wordt ie echt pissig.
serieuse reacties graag
Greetz S@nder
het zit namenlijk zo:
als ik de computer wil aanzetten start ie netjes op maar als ik in windows kom zie ikl niks meer ik ben denk ik wel in windows want me muis hoor je op icoons drukken er staat ook een blokje bij met dit:
out of range
HF: 30-72KHZ
VF: 47-160HZ
95KHZ 60HZ
en dus op de achtergrond sneeuw maar dan iets gestreepter net zoals de TV soms heeft ik vind het maar een vaag probleem en aangezien ik bijna geen verstand heb van computers (dat blijkt hier uit) weet ik niet wat dit betekent.? heb ik soms ergens met me tengels aangezeten.?
serieuse reacties graag
Greetz S@nder