Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:23:
Ik weet niet precies meer wat ik geschreven heb, maar het antwoord van de gene die als eerste op mijn vraag had geantwoord sloeg inderdaad nergens op.
Dat van ik ga ook maar eens zitten lachen, daar verwijst de betreffende persoon zelf naar onder aan zijn bericht.
Ik hoop hier een probleem me uit de lucht te hebben verholpen.
Jij reageert bot op iemand die reageert op
jouw vraag. Een vraag die letterlijk in de
FAQ staat van
Windows Operating Systems, een subforum waar het beter zou passen als je een vraag had over (feature of instelling van) Windows en niet over een beveiliginsvraagstuk of virus. Hij vraagt zich af of en waarom je aan een virus denkt. Niet heel erg netjes gesteld maar wel een valide vraag in
Beveiliging & Virussen, zeker gezien
FAQ Forumgedrag.
Je vervolgvraag: [google=87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E] geeft meteen wat die key doet:
Opening a folder containing a large number of AVI file can open quite slowly because the OS
has to open each AVI file and extract info from AVIs. If you have a large collection, you can speedup XP's folder access to blocking it from automatically extracting this info. Doesn't hurt anything, the OS will read the info if you open the AVI.
Samenvatting: wees aardig voor mensen die je willen helpen, wees duidelijk en volledig als je een vraag stelt en
check dan even of je op de juiste plaats staat en of het niet zelf is op te zoeken. Dan is het voor iedereen leuker
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)