Toon posts:

bestand niet te verwijderen ??

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem ik heb een Divx gedownload en toen ik hem aanklikte gebeurde er niets alleen mijn computer werd heel erg sloom.
Het was zelf zo dat ik niet meer fatsoenlijk kon opstarten, een virus dus neem ik aan.
Nu het probleem ik wil het bestand verwijderen maar dat gaat niet.
Windows zegt dat het gebruikt wordt.

Hoe kan ik zo'n bestand verwijderen?? :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan een bestand niet verwijderen, dus zal het wel een virus zijn ?!? :?

Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik meer aan (je begrijpt in ieder geval wat mijn probleem is).
Ik ga het eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig het werkt, ik heb hem inderdaad kunnen verwijderen.
(Dan maar geen 'the day after tomorrow' via mijn Xbox kijken)

Moet ik overrigens die Default waarde weer terug zetten??

Verwijderd

Als je niet normaal kunt reageren op een post van een andere user mag je dat reageren gewoon helemaal laten zitten. Van die half-sarcastische replies hebben we niets aan; derhalve heb ik hem getrashed.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 18:20:
Als je niet normaal kunt reageren op een post van een andere user mag je dat reageren gewoon helemaal laten zitten. Van die half-sarcastische replies hebben we niets aan; derhalve heb ik hem getrashed.
Ik denk dat je mijn antwoord verkeerd hebt begrepen.
Ik weet niet precies meer wat ik geschreven heb, maar het antwoord van de gene die als eerste op mijn vraag had geantwoord sloeg inderdaad nergens op.

Dat van ik ga ook maar eens zitten lachen, daar verwijst de betreffende persoon zelf naar onder aan zijn bericht.

Ik hoop hier een probleem me uit de lucht te hebben verholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 21:24 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:23:
[...]
Ik weet niet precies meer wat ik geschreven heb, maar het antwoord van de gene die als eerste op mijn vraag had geantwoord sloeg inderdaad nergens op.
Graag gedaan! :/

Ik reageer slechts éénmaal op dit: maak een goede startpost en ik had niet gezeurd ... :O

I rest mijn case, anders ga ik weer spijt krijgen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 21:23:

Dat van ik ga ook maar eens zitten lachen, daar verwijst de betreffende persoon zelf naar onder aan zijn bericht.

Ik hoop hier een probleem me uit de lucht te hebben verholpen.
:?

Jij reageert bot op iemand die reageert op jouw vraag. Een vraag die letterlijk in de FAQ staat van Windows Operating Systems, een subforum waar het beter zou passen als je een vraag had over (feature of instelling van) Windows en niet over een beveiliginsvraagstuk of virus. Hij vraagt zich af of en waarom je aan een virus denkt. Niet heel erg netjes gesteld maar wel een valide vraag in Beveiliging & Virussen, zeker gezien FAQ Forumgedrag.

Je vervolgvraag: [google=87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E] geeft meteen wat die key doet:
Opening a folder containing a large number of AVI file can open quite slowly because the OS
has to open each AVI file and extract info from AVIs. If you have a large collection, you can speedup XP's folder access to blocking it from automatically extracting this info. Doesn't hurt anything, the OS will read the info if you open the AVI.
Samenvatting: wees aardig voor mensen die je willen helpen, wees duidelijk en volledig als je een vraag stelt en check dan even of je op de juiste plaats staat en of het niet zelf is op te zoeken. Dan is het voor iedereen leuker ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.