Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT dedicated server prob

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 23:48
Ik probeer dus op een amd durno 750 met 128 meg ram en @home verbinding een dedicated server op te zetten om met een paar vrienden tegen elkaar UT te kunnen spelen.
Ik heb het nu zover, na de poorten gemapped te hebben (op de comp die direct aan inet zit, waar dus ook de server draait :? ) dat mensen van buitenaf kunnen inloggen en ook daadwerkelijk verbinding hebben en een bitje kunnen chatten in UT.
Maar het probleem is spelen gaat niet. Wat ik ook aan de instellingen verander met maximum spelers etc. hij wil gewoon niet beginnen met spelen of bots laden. Ik weet niet waar het iets met te maken heeft, want alles in de ini file staat goed ingesteld etc. In UT stel ik ook alles goed in. Maar ik weet dus niet of het misschien kan komen omdat ik teveel bandbreedte per user gebruik, of te weinig, maar ook als ik alleen via het LAN ip inlog dan begint ie ook niet.

Wie kan mij helpen???

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Staat die dedicated server binnen het lan (dus een andere dan je internet<-->lan server)?
Dan moet je het ip van de i-net server (waar je dus die poorten mapped) "binden" aan de dedicated ut server binnen het lan, nu heeft die bij 192.x.x.x of 10.x.x.x en om in te loggen van buiten jullie lan moet daar iets degelijks van MULTIHOME=212.x.x.x (wat je ip is) meegeven in de commandline als je ucc gebruikt(staat ook ergens op de unreal tech site).

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 23:48
Nee, het is de computer die met internet verbonden is. Hij is gewoon toegankelijk en mensen kunnen ook gewoon op de server komen, alleen het spel begint niet, of ik nou instel dat er geen bots moeten komen, of dat er er 12 moeten komen (bijv.) het spel start gewoon niet. Waarom is mij een raadsel
Misschien omdat ik de poorten gemapped heb voor ICS op de server zelf, dus de comp waar die naar gemapped worden is de computer die met internet verbonden is.