Ik heb er gisteren een gehaald. Voor tijdens de wat langere fietstochten. Wordt direct herkend onder windows xp en 2000, software is dus niet nodig. 98 heb ik niet maar ik neem aan dat dat ook werkt.Emcee schreef op 02 augustus 2004 @ 14:29:
Hij staat nu weer in de blokker folder voor 54 euro, wil em misschien gaan halen.
Zijn er al mensen met gebruikerservaringen met deze speler?
De bediening is eenvoudig play/pause met een knop en met het pookje volgend/vorig nummer en a/b repeat. Batterij gaat inmiddels al 6 uur mee, dus dat lijkt wel goed te komen. Scherm geeft genoeg info, maar namen van nummers worden met een ~ afgekort na de spatie, maar dat vind ik geen probleem. Geluid is goed. Omdat ik hem toch op de fiets gebruik met veel stadgeluiden, heb ik gekozen voor niet al te hoge kwaliteit muziek. Ik heb nummers gedownsampled naar 64 kbps en zo passen er ongeveer 60/70 nummers op. Genoeg dus voor een lange tocht en met de shuffle play blijft het verassend.
Eigenlijk enige nadeel is misschien dat er geen oplaadbare batterrij inzit, maar heb net voor € 11,95 4 850 mah GP NIMH AAA gehaald. Ik kan er in de lader twee tegelijk opladen, dus heb ik voor zeker 12 to 18 uur batterijen ineens.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 16:47 ]