Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Er is geen verschil. de ene heeft elke stub een lengte 24 streepjes en de andere 25. er wordt dezelfde core gebruikt en er is dus geen verschil in snelheid. de lengte van een stub is niet van te voren te bepalen. dus er is ook geen uitspraak mogelijk over welke eerder klaar is. 25 is dus niet sneller, alleen werken er meer mensen aan mee.Op donderdag 21 december 2000 09:55 schreef Dirk-Jan het volgende:
wat is het verschil? en hoe lang duurt het?
ogr-25 was later begonnen, en heeft al 5x zoveel nodes. zijn die makkelijker uit te rekenen?
waarom zijn er dan verschillende stats voor? en kun je kiezen of je een ogr24 of 25 stub wil? of is dat gewoon om en om o.i.d.?Op donderdag 21 december 2000 10:03 schreef stappel het volgende:
[..]
Er is geen verschil. de ene heeft elke stub een lengte 24 streepjes en de andere 25. er wordt dezelfde core gebruikt en er is dus geen verschil in snelheid. de lengte van een stub is niet van te voren te bepalen. dus er is ook geen uitspraak mogelijk over welke eerder klaar is. 25 is dus niet sneller, alleen werken er meer mensen aan mee.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Tja waarom er verschillende stats zijn weet niemandOp donderdag 21 december 2000 10:06 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
waarom zijn er dan verschillende stats voor? en kun je kiezen of je een ogr24 of 25 stub wil? of is dat gewoon om en om o.i.d.?
Je kan niet kiezen welke stubs je wilt. Maar de kans dat je een OGR-24 krijgt is klein, dit omdat het project bijna af is en er geen ogr-24 stubs meer worden uitgedeeld (voorlopig). alles draait nu rond OGR-25
kijk eens aan... ben ik weer een beetje up-to-date 
bedankt he
bedankt he