Ja, er gaat veel werk in zitten en zoals je zegt ook veel geld. Het schijnt dat de bannermarkt sterk aan het aantrekken is, dus dat zit wel snor, dunkt mij </hans teeuwen>
Even serieus, tuurlijk is het veel werk en moet het vooral niet onderschat worden. Maar kom op, kijk hoe t.net erbij staat. Bijna alles tot in de puntjes voor elkaar, moderator, nieuwsposters, reviewers, juristen, management, een leger devvers en een peleton servers. Bannerverkopen en PWmanager verkopen lopen voor zover ik kan zien goed, veel abonnees, dikke deals met MS (gatekeeper, anyone?), TweakDSL, Tweakable, aan de lopende band nieuwe servers om het aantal bezoekers bij te houden. Zo ver ik zie, gaan er al tonnen zo niet miljoenen om in t.net, op dit moment.
Ik bedoel, Tweakers.net is niet meer een hobby-siteje, het is een volwaardig bedrijf! Vergeet dat niet!
Het zal inderdaad in de orde van grootte zijn van een nieuwe FP-layout inderdaad, maar moet je het daarom niet doen? Moet je daarom min of meer op voorhand zeggen dat het een slecht idee is, en je keuzes baseren op een 2 tot 3 jaar oud onderzoek? Als je het mij vraagt niet. Die FP layout is er ook gekomen
En hoeveel projecten zijn er nu niet aflopend, waarna weer veel "mankracht" vrij komt.
- FP merge, techniek schijnt af te zijn, nu alleen het mergen nog
- Nieuwsbrief
- Nieuwe GoT templates lopen ten einde
- Tweakable is er
- V&A V2.0 ontwikkeling is opgestart
Wat is het volgende grote project? Volgens mij is die er niet echt, maar daar weet ik natuurlijk niet alles van.
Ik weet nog wel dat t.net 2 jaar geleden min of meer een noodleiden bedrijf was. Tenminste, dat maakte ik op uit de reacties destijds. Nu is het een immer groeiende onderneming met vele neven-activiteiten, zoals TweakDSL, Tweakable. Was dat 4 jaar geleden ook niet in te denken, dat t.net nu meer dan 125 geregistreerde gebruikers heeft, meer dan anderhalf miljoen pageviews per dag en heuse abonnementen voor van alles en nogwat? Dat er nu een serverpark van zo'n 15 servers zou zijn? Nee, dat kon je je toen niet voorstellen, net zoals je je 2 of 3 jaar geleden niet voor zou kunnen stellen dat een vacaturesite ooit een succes zou kunnen worden.
Denk vooruit mensen, houd niet eeuwig vast aan oude redenaties. Ik denk dat het tijd is vooruit te denken.
Mijn naam? Sjors, Inspirator