Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

te weinig voeding aansluitingen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:14
Hallo,

Heb al gezocht maar krijg geen resultaat als ik zoek op te weinig voeding aansluitingen. Dus vandaar mijn vraag

Ik wilde een aantal dingen in mijn kast stoppen alleen heb ik geen voedingaansluitingen meer over hoe los ik dit op. Een tweede voeding erbij is geen optie. Want zoveel stoomt trekt mijn systeem niet. Kan je op de 1 of andere manier geen extra aansluitingen maken.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

power splitters, kan je bij elke computer-toko gewoon kopen hoor. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 26-05-2004 21:42 ]

Ey!! Macarena \o/

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:30
Afbeeldingslocatie: http://www.case-sensitive.co.uk/images/molexthumb.jpg :?

Repareren doe je zo.

• knackje
Oh sorry dat wist ik niet. Zijn er nog een beperkt aantal dat je aan elkaar kan hangen?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

knackje schreef op 26 mei 2004 @ 21:43:
Oh sorry dat wist ik niet. Zijn er nog een beperkt aantal dat je aan elkaar kan hangen?
Nope.

Ey!! Macarena \o/

• knackje
Ok bedankt dan voor de snelle hulp

Verwijderd

...maar als je erg veel apparatuur aan 1 voeding gaat hangen kan het zijn dat 'ie het niet meer trekt.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:47:
[...]

...maar als je erg veel apparatuur aan 1 voeding gaat hangen kan het zijn dat 'ie het niet meer trekt.
en probeer niet meerdere splitters achter elkaar te knopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

anders, als je nog een oude voeding hebt.
Dan kun je er zon aansluitdraad uithalen, en vanbinnen aan je nieuwe voeding solderen.

Maar splitter is idd het minst werk.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kijk wel uit dat je voeding alles trekt....met een simpele 300w voeding kun je makkelijk in de problemen komen als je veel hardware intern hebt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Voedingssplitters kun je gebruiken zoveel als je bekabeling en je voeding aan kan. Bij voorkeur meerdere splitters elk op een eigen voedingskabel aansluiten.

Google: voedings splitter
Pricewatch: voeding splitter

Alternatief kun je zelf aan de slag met een paar kabels van een oude/kapotte voeding en die solderen op evt. lege soldeereilandjes in je voeding - of aan de huidige molexen monteren.

Kortom, maak gebruik van de naslagwerken (Google, Pricewatch en search) alvorens een topic te openen. Zie de CME Policy en forumFaq voor wat wij verwachten in CME.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.