[beltegoed] hoe op te maken aan iets leuks?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:40

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb (ivm goedkopere phone) elke maand wat belminuten over. Iemand een idee hoe je die leuk/nuttig kunt gebruiken? Sexlijnen bellen is geen optie, want dan moet je betalen. Nutteloos bellen ook niet, maar is er wel zoiets denkbaar? Iemand tips?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ligt eraan wat jij leuk / nuttig vind......

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:00
Onze heffingvrije voorraad is op enkele uitzonderingen na bijna uitverkocht. De heffingen zijn: DVD+R(W) € 0,50 en DVD-R(W) € 1,00. Heeft u vragen over de heffing? Bel de Stichting Thuiskopie op 023-799 78 11 of kijk op www.thuiskopie.nl

[ Voor 88% gewijzigd door mhr-zip op 26-05-2004 21:39 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29

markvt

Peppi Cola

bel gezellig naar microsoft ofzo, alhoewel dat weer 0800 is en je dan zoiezo wel free naar de wachtbandjes mag luisteren :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04:40

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
mhr-zip schreef op 26 mei 2004 @ 21:39:
Onze heffingvrije voorraad is op enkele uitzonderingen na bijna uitverkocht. De heffingen zijn: DVD+R(W) € 0,50 en DVD-R(W) € 1,00. Heeft u vragen over de heffing? Bel de Stichting Thuiskopie op 023-799 78 11 of kijk op www.thuiskopie.nl
Kijk, dat soort dingen zijn vrij aardig. Zijn er geen belspelletjes die alleen lokaal tarief zijn ofzo? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

wat ik doe met mijn tijd, is me Ipaq 5450 erbij pakken en via bluetooth naar me 6310i inbellen op internet.

En dan overal buiten msnén etc...

lekker stoer haha (8>

Verwijderd

Hoe je bundel opmaken of, hoe gooi je je geld weg???? Het ligt er natuurlijk aan hoeveel geld je per maand over hebt. Als je bijvoorbeeld 10 euro per maand over hebt lijkt het me gewoon verstandig om je abo te downgraden. Is het een eurootje of 2, ach dan sms je je moeder een paar keer extra, is dat mens ook weer tevreden, toch?

Verwijderd

Of je meld je aan op een bel spel en die zorgen er wel voor dat je tegoed op gaat.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 18:53

Korakal

Up up up!

C'mon, be creative...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.