Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Check deze Service Manual:
http://www.xs4all.nl/~wester81/pbg4_17_133.pdf
Pagina 60-65 om precies te zijn...
http://www.xs4all.nl/~wester81/pbg4_17_133.pdf
Pagina 60-65 om precies te zijn...
Die had ik idd gevonden. Het probleem is dat ik daar nog net niet goed genoeg op kan zien wat voor n soort connector het is. Vandaar die fotos.
Wat bedoel je met ZIF ? Zoals bij een processor met een heveltje ? (Dat is ZIF)

Dat is een Extreme kaartje, je kan wel bedenken wat voor connector er voor in je PB zit.
In principe gewoon ff aandrukken, antenne aansluiten en klaar.
Wat is precies je probleem ?

Dat is een Extreme kaartje, je kan wel bedenken wat voor connector er voor in je PB zit.
In principe gewoon ff aandrukken, antenne aansluiten en klaar.
Wat is precies je probleem ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Airport Extreme kaartjes zijn Mini-PCI kaartjes
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Weet jij dat zeker? Want ik ben ook op onderzoek geweest en kwam toen juist tot de conclusie dat het geen mini-pci kaartjes zijn. l x b verhoudingen kloppen niet en er zit een spleetje in de rij met pinnetjes.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Dat zijn minipci kaartjes, net ff anders.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Mijn probleem is dat mijn airport in mn 17" PB niet meer werkt. Nu heb ik ff achterop gekeken in het "memory-vak" en het lijkt erop dat de aiport connector die daar zit niet goed vast zit. Ik heb echter geen id hoe ik die weer goed vast kan krijgen.
In de service manual staat dat veel connectoren zgn ZIF (Zero Insertion Force) connectoren zijn. Tevens staat daar dat als die connector afbreekt/afgebroken is er een heel nieuw system-board (logic-board) in moet! Ik heb geen id hoe ie afgebroken kan zijn..
Vandaar dat ik graag wil weten hoe je zon connector weer vast zet!
In de service manual staat dat veel connectoren zgn ZIF (Zero Insertion Force) connectoren zijn. Tevens staat daar dat als die connector afbreekt/afgebroken is er een heel nieuw system-board (logic-board) in moet! Ik heb geen id hoe ie afgebroken kan zijn..
Vandaar dat ik graag wil weten hoe je zon connector weer vast zet!
Een soldeerbout kan de oplossing zijn, maar anders moet je in ieder geval het moederbord er uit halen om het probleem goed te analyseren of anders gewoon naar een Apple dealer gaan. Die TD heeft misschien wel vaker dit soort problemen gezien.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
een ZIF is een zero-insertion-force, maw een kaart of module die je er zonder druk in kan plaatsen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1