Ongewenste sms van 3111

Pagina: 1
Acties:
  • 4.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-05 10:12
Sinds kort krijg ik ongewenste sms van het nummer 3111. Ik zal een paar smsjes overtypen van de 25 ofzo die in mijn sms inbox staan.

1)
SMSac Pickup Line of the DayYou have requested the Pick up Line Channel and will begin receiving updates daily.4 help, go to www.sms.ac/channels

2)
SMSac Today in HistoryOn May 26, 1805, Napoleon I is crowned King of Italy in Milan?s Cathedral4 help, go to www.sms.ac/channels

Ik heb al naar mijn provider t-mobile maar die kunnen niets doen omdat ze dat nummer wel in de lijst staan, maar de tekst wat in het smsje staat komt niet overeen met dat nummer.

Heeft iemand hier ook last van, of heeft iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110378

nopes, maar ik ik zou ut wel proberen te stoppen, want maybe moet jij wel voor die smsjes betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:08

Exterazzo

Qeasy

Kosten de smsjes je ook geld?

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Ja volgens mij kosten ze gewoon geld! Ik moet even afwachten tot mijn rekening komt maar oke...
Maar het is sowiezo irritant dat je wordt dood gegooid door die bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

je bent gewoon aangemeld bij sms.ac, en je hebt je aangemeld bij groups om credits te ontvangen. Kan je op die site uitschakelen.

edit: smsjes kosten geen geld.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 26-05-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

Ten eerste moet aangegeven worden hoe je kunt stoppen (in de sms'jes).

Als dat er niet instaat, vind ik dat je provider de handel moet blokkeren indien je dit zelf niet kunt. KPN is hier redelijk spoepel in (naar de klant), en dreigt met afsluiting richting aanbieder wegens het niet handelen volgens de code. Ik meen dat Telfort die ook ondertekend heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 09:48
Je kan online je rekening checken bij t-mobile dat zal ik even doen als ik jou was! Dan zie je meteen of die smsjes ook geld kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Ik heb me dus niet aangemeld bij die site, tenminste, niet dat ik weet! Ik zou dus absoluut niet weten wat mijn logingegevens zijn op die site!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarschijnlijk kun jij je ook gewoon weer afmelden op die website die in je smsje staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Anoniem: 98248 schreef op 26 mei 2004 @ 21:15:
je bent gewoon aangemeld bij sms.ac, en je hebt je aangemeld bij groups om credits te ontvangen. Kan je op die site uitschakelen.

edit: smsjes kosten geen geld.
Ja dat zag ik ook op de site dat ze geen geld kosten, maar je weet hoe zulke schurken het zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 18:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Geplaatst door leanne op 26-5-2004 om 18:25 IP logged

ik krijg ook telkens berichtjes van smsac maar hoe schakel je dat uit? mijn beltegoed raakt er helemaal van op... het kom van het nummer --->3111<--- ik hoop dat jullie antwoord weten...
kuzzz mij

{even een berichtje van die laatste site}

[edit]
Bij smsafzeggen staat hij niet Eegee

[ Voor 6% gewijzigd door Badeend op 26-05-2004 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je moet STOP terug smsen,dat kun je op de site van smc lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-05 12:49

Stoffel

Engineering the impossible

Ik heb een soortgelijk probleem, ik ontvang al sinds een jaar of 2 iedere dag een beltoon, ik kan alleen met mijn nokia 6220 niet zien van welk nummer ze komen. Ik zou dus ook niet weten hoe ik ervanaf kom. Voor zover ik weet kost het me ook geen geld (heb nog nooit rare dingen op mijn rekening gezien), maar ik wil er toch graag vanaf. :/

Update: En ik ben er vanaf 8)

Ff orange gebeld, het kwam van het nummer 4545. Zij hebben een lijst met al die aanbieders en wat je moet sturen om ervanaf te komen, het was RING OFF. Ik stuur dat en krijg gelijk:
Je bent uitgeschreven voor RINGTONE SMS. Je ontvangt vanaf nu geen ringtones meer. www.ringtonessms.nl

[ Voor 34% gewijzigd door Stoffel op 26-05-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Anoniem: 110378 schreef op 26 mei 2004 @ 21:26:
je moet STOP terug smsen,dat kun je op de site van smc lezen
Dit werkt dus niet. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Ik heb vandaag naar T-mobile gebeld. Omdat ik gelezen heb dat sommige providers die smsjes kunnen tegenhouden dmv het nummer te blocken.
T-mobile kon dit niet doen.
Ik krijg nu zo'n 8 smsjes per dag. Ik word er helemaal gestoord van. Ik heb t-mobile gezegd wanneer ze niets kunnen doen, ben ik genoodzaakt mijn abbonement op te zeggen want ik zie nu ook geen oplossing. Dat bedrijf gaat maar vrolijk door mij spam te bezorgen terwijl dat dus WEL geld kost! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56

n00bs

Het is weer Zomer!

Het kan niet zo zijn dat jij ongevraagd SMS ontvangt en daar geld voor moet betalen. Dat is simpel diefstal. En kan jij gewoon aangifte doen. Ik vind wel dat T-mobile erg "behulpzaam" is... NOT

http://www.sms.ac/termsandconds.asp
http://www.sms.ac/help/help.asp
http://www.sms.ac/privacy.asp

SMS.ac gives you the ability to edit your account information and message delivery preferences at http://www.sms.ac/MyPreferences.asp, including whether to send your messages to your inbox or to your mobile phone.
Certain communications from SMS.ac (whether delivered via email or SMS), such as service announcements, administrative messages and the SMS.ac Newsletter, are considered part of the SMS.ac membership and you will automatically receive them. In the event that you desire to not receive the SMS updates, you may opt-out of such SMS communications by sending an email to customercare@sms.ac with the subject line reading "Unsubscribe SMS Updates," and state within the email message your SMS.ac User ID.
You may, however, delete your SMS.ac account by visiting http://www.sms.ac/deleteAccount.asp. You will need the following information to complete the process: USER ID, password, and email address

Dit had je zelf ook wel kunnen utivinden, denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

SMSac Today in HistoryOn May 26, 1805, Napoleon I is crowned King of Italy in Milan?s Cathedral4 help, go to ...
En als je nou HistoryOff stuurt?

Want dat laatste regeltje uit de post van n00bs lijkt mij niet prettig:
You will need the following information to complete the process: USER ID, password, and email address
Als jij jezelf er niet voor hebt opgegeven heb je een probleem...

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hm, tegen ongewenste SMS spam bel ik gewoon de Telfort Klantenservice en laat ik het nummer snoeihard gewoon blokkeren. doe ik zo zonder problemen. Net als het laten blokkeren van nummers die me lastig beginnen te vallen. gewoon 1 belletje, en willen ze het niet blokkeren, dan kan ik het nog in me telefoon blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
n00bs schreef op 27 mei 2004 @ 12:35:
Het kan niet zo zijn dat jij ongevraagd SMS ontvangt en daar geld voor moet betalen. Dat is simpel diefstal. En kan jij gewoon aangifte doen. Ik vind wel dat T-mobile erg "behulpzaam" is... NOT

http://www.sms.ac/termsandconds.asp
http://www.sms.ac/help/help.asp
http://www.sms.ac/privacy.asp

SMS.ac gives you the ability to edit your account information and message delivery preferences at http://www.sms.ac/MyPreferences.asp, including whether to send your messages to your inbox or to your mobile phone.
Certain communications from SMS.ac (whether delivered via email or SMS), such as service announcements, administrative messages and the SMS.ac Newsletter, are considered part of the SMS.ac membership and you will automatically receive them. In the event that you desire to not receive the SMS updates, you may opt-out of such SMS communications by sending an email to customercare@sms.ac with the subject line reading "Unsubscribe SMS Updates," and state within the email message your SMS.ac User ID.
You may, however, delete your SMS.ac account by visiting http://www.sms.ac/deleteAccount.asp. You will need the following information to complete the process: USER ID, password, and email address

Dit had je zelf ook wel kunnen utivinden, denk ik ;)
Ja maar weet je wat het probleem is? Ik heb GEEN account! Ik heb me nergens voor aangemeld! Dus hier heb ik niks aan.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Fludizz schreef op 27 mei 2004 @ 14:41:
Hm, tegen ongewenste SMS spam bel ik gewoon de Telfort Klantenservice en laat ik het nummer snoeihard gewoon blokkeren. doe ik zo zonder problemen. Net als het laten blokkeren van nummers die me lastig beginnen te vallen. gewoon 1 belletje, en willen ze het niet blokkeren, dan kan ik het nog in me telefoon blokkeren.
In je telefoon blokken? Hoe doe je dat dan? Want T-mobile kan er niets tegen doen. Ik zelf heb een Nokia 6100 en een Nokia 6510. Wanneer je dit blockt in je telefoon moet je er toch wel gewoon voor betalen omdat de 'centrale' wel gewoon die rommel binnen krijgt en jou die shit wilt versturen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89596

"You will be charged 1 Message for each channel message you receive. "

Dit staat toch echt wel op de site hoor :)

Edit:

You can unsubscribe from a channel by editing your subscriptions below or typing 'STOP' from your handset after you receive a channel message.

(af en toe moet ik wat verder lezen dat me neus lang is |:( )

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 89596 op 27-05-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Heeft iemand enig idee waar je sms- leed kunt opgeven? Ik heb wel eens gehoord dat je dat ergens kunt aangeven. Politie ofzo helpt zeker niet, of is wat te overdreven? Maar je hebt wel van die aparte rechters ofzo. Weet iemand misschien wie zich hier over dit onderwerp buigt en wie er wat aan kan doen?

Ik verwijs even naar een topic eerder geplaatst door mij:
Heeft iemand enig idee waar je sms- leed kunt opgeven? Ik heb wel eens gehoord dat je dat ergens kunt aangeven. Politie ofzo helpt zeker niet, of is wat te overdreven? Maar je hebt wel van die aparte rechters ofzo. Weet iemand misschien wie zich hier over dit onderwerp buigt en wie er wat aan kan doen?

Ik verwijs even naar een topic eerder geplaatst door mij:
Ongewenste sms van 3111"

[ Voor 36% gewijzigd door Badeend op 27-05-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Uhm.. een kanaalbericht... Alleen als ik STOP naar 3111 stuur krijg ik een foutmelding terug. Maar het lijkt wel of er een spelletje wordt gespeeld met mij. Ik krijg elke dag meer... Dan is het weer SMSac Today in bla die bla, en dan weer SMSac AquariusCredit card bla die bla..

Het slaat gewoon werkelijk nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gewoon alle smsjes bewaren.... niet weggooien natuurlijk... T-mobile blijven bellen... gaan ze er nog niet op in, ga je kijken bij de consumentenbond of naar de rechtswinkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Badeend schreef op 27 mei 2004 @ 12:09:
Ik heb vandaag naar T-mobile gebeld. Omdat ik gelezen heb dat sommige providers die smsjes kunnen tegenhouden dmv het nummer te blocken.
T-mobile kon dit niet doen.
Ik krijg nu zo'n 8 smsjes per dag. Ik word er helemaal gestoord van. Ik heb t-mobile gezegd wanneer ze niets kunnen doen, ben ik genoodzaakt mijn abbonement op te zeggen want ik zie nu ook geen oplossing. Dat bedrijf gaat maar vrolijk door mij spam te bezorgen terwijl dat dus WEL geld kost! :'(
Mag ik een hele simpele oplossing aandragen? (onder voorbehoud: ik weet niet of T-mobile dit ondersteund :P) Vraag de lieve mensjes van t-mobile om de premium sms en spam sms barrings aan te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
http://www.orange.nl/media/xls/sms_shortcodes.xls

nog een enorme database met sms shortcodes en
enige manieren om ervan af te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56

n00bs

Het is weer Zomer!

Badeend schreef op 27 mei 2004 @ 16:08:
[...]

Ja maar weet je wat het probleem is? Ik heb GEEN account! Ik heb me nergens voor aangemeld! Dus hier heb ik niks aan.. :?
Sorry hoor... hier staat het reglement. En blijkbaar heb je wel een account. Kom op zeg! neem ook eens wat moeite. Je kan hier eeuwig blijven zeuren, maar het antwoord heb ik je al gegeven.

Neem gewoon contact op met die lui! leg de situatie uit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
www.spamvrij.nl kan je volgens mij ook zulke rommel aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 13:14
Volgens mij moet je als je je bij sms.ac aanmeld met een mobiel nummer bewijzen dat het nummer van jou is, door een code over te tikken die je geSMSt krijgt.
T kan dus niet zijn dat iemand anders je voor de lol heeft aangemeld.

Denk eens diep na of je je nooit eens hebt aangemeld om een SMSje naar inemand te sturen (waar de site eigenlijk voor bedoeld is), en kijk op de site of je je username/password per SMS kan opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108126

Ook al is dit topic niet meer helemaal van de tijd, wil ik het toch weer even omhoog schoppen.

Ik krijg nu dagelijks 2 -3 smsjes van SMS.ac vanaf nummer 3111. Er staat STOP? Reply STOP FRIEND naar 3111. Reply ik nu STOP FRIEND naar 3111 dan krijg ik bericht terug dat dat een ongeldige code is. Voor zover ik weet kost dit dagelijks geld, dat is niet het ergste, maar het is gewoon erg vervelend dat die SMSjes dagelijks binnenkomen terwijl ik er NIET om vraag.

Weet iemand nu echt _de_ oplossing, want die heb ik nog niet helemaal uit dit topic kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-03 20:13
Het leuke is van dat nummer........ 3111 wordt ook gebruikt door de gratis krant "Metro" ofzo voor de vele acties...... maar SMS.ac gebruikt dat nummer dus ook om zinj/haar berichten te versturen.

De oplossing? Ga toch maar eens uitzoeken hoe je via sms.ac je account gegevens kan laten sms'n (moet kunnen toch? Retrieve password etc..... ?)

Volg anders zo'n linkje die in de sms zit en kijk of je op die manier bij je eigen account kan komen.

Zo heb ik er ook een tijdje last van gehad. Had stom genoeg mezelf aangemeld na een zoveelste "your friend has invited you to join sms.ac" mail gelezen te hebben.

Het leek me wel geinig, gratis smsjes versturen, maar ik kreeg toen de hele tijd van die gratis spam shit over "blind dates" of weet ik het. Hoogst irritant. En ja, stop sturen naar 3111 werkte niet (komt vrees ik bij Metro aan. Ook lekker nuttig >_< ).

Dus wat te doen?

Ga gewoon op onderzoek uit op sms.ac, je bent toch wijs genoeg om over het internet te surfen? Als je al tijd kan stoppen in het oprakelen van zo'n oud bericht, dan kan je ook zelf info inwinnen om jezelf van deze service te ontdoen.

Als zij jou kunnen sms'n, hebben zij jou telefoonnummer, dus heb jij daar een account.

Ik word er persoonlijk erg moe van, als mensen zeggen "NEE IK HEB ME DAAR NIET AANGEMELD". Face it: je bent er WEL aangemeld, dus ga maar uitzoeken wat je account gegevens zijn. Het is te achterhalen, stop er wat moeite in, hmm k?

(sorry als ik bits overkom, maar pfwah, als ik het voormekaar kan krijgen om alle "spam" smsjes van sms.ac, op de incidentele friend-smsjes na uit te schakelen...... dan moet het jullie ook lukken).

Of is engels lezen te moeilijk? (flamebait :P)

[ Voor 4% gewijzigd door cavey op 27-03-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:33
sms.ac kun je afmelden door STOPALL (aan elkaar) te sms'en :)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 12:54

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

komakeef schreef op zondag 27 maart 2005 @ 14:36:
Het leuke is van dat nummer........ 3111 wordt ook gebruikt door de gratis krant "Metro" ofzo voor de vele acties...... maar SMS.ac gebruikt dat nummer dus ook om zinj/haar berichten te versturen.

De oplossing? Ga toch maar eens uitzoeken hoe je via sms.ac je account gegevens kan laten sms'n (moet kunnen toch? Retrieve password etc..... ?)

Volg anders zo'n linkje die in de sms zit en kijk of je op die manier bij je eigen account kan komen.

Zo heb ik er ook een tijdje last van gehad. Had stom genoeg mezelf aangemeld na een zoveelste "your friend has invited you to join sms.ac" mail gelezen te hebben.

Het leek me wel geinig, gratis smsjes versturen, maar ik kreeg toen de hele tijd van die gratis spam shit over "blind dates" of weet ik het. Hoogst irritant. En ja, stop sturen naar 3111 werkte niet (komt vrees ik bij Metro aan. Ook lekker nuttig >_< ).

Dus wat te doen?

Ga gewoon op onderzoek uit op sms.ac, je bent toch wijs genoeg om over het internet te surfen? Als je al tijd kan stoppen in het oprakelen van zo'n oud bericht, dan kan je ook zelf info inwinnen om jezelf van deze service te ontdoen.

Als zij jou kunnen sms'n, hebben zij jou telefoonnummer, dus heb jij daar een account.

Ik word er persoonlijk erg moe van, als mensen zeggen "NEE IK HEB ME DAAR NIET AANGEMELD". Face it: je bent er WEL aangemeld, dus ga maar uitzoeken wat je account gegevens zijn. Het is te achterhalen, stop er wat moeite in, hmm k?

(sorry als ik bits overkom, maar pfwah, als ik het voormekaar kan krijgen om alle "spam" smsjes van sms.ac, op de incidentele friend-smsjes na uit te schakelen...... dan moet het jullie ook lukken).

Of is engels lezen te moeilijk? (flamebait :P)
Hey bejaarde opa, uhm als nou es zo'n breezah slet, die ook voor al die virussen en spam op je pc zorgt, nou es aangemeld heeft, en heel leuk een adresboek heeft opgemakat bij die site: dan hebben ze ook JOUW NR. Ik wordt er klote gek avn die sm's'jes en ik ben superzuinig met me nr.

Iemand nog een ID?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175608

http://www.sms.ac/mobile/smsCredits.aspx

En nog een link....en als je nu goed leest hier. Blijkt dat SMS.ac een STOP naar 3222 nummer heeft.
En dus niet 3111 helaas...

http://www.smspagina.nl/ misschien staat hier nog wat..

Ik moet zelf ook van die onzin af.....
Ik ben lid bij sms.ac, maar heb nooit eerder berichten gehad zoals deze....dus van afzender 3111..
Dus het is voor mij ook de grote vraag??? Waar komt dit dan nou in hemelsnaam ECHT vandaan?

Ps. als ik de oplossing vindt, zal um posten.....

Groet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175608

Ook het ontvangen van berichten van SMS.ac is een van de meest gehoorde klachten. De dienst die ongevraagd berichten verstuurd onder de shortcode 3111 is af te melden door "SMSAC OFF" naar 3111 of "STOP ALL" naar 3222 te sturen.

Dit zal het moeten zijn dan...... via smspagina.nl gevonden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 06:52
Ik krijg een paar keer per week SMS van 3111 met een of andere stomme prijsvraag voor een CD box oid. Heb alle codes al geprobeerd om me te kunnen afmelden, maar tevergeefs... Zijn er meer mensen die ongevraagd meedoen aan dat SMS spelletje en die zich wél hebben kunnen afmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-05 06:52
En het blijft maar doorgaan, inmiddels ben ik er ook achter dat ik me helemaal scheel betaal aan die meuk. Dus is er niemand die een idee heeft hoe ik hier vanaf kom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 19:48
Het lijkt me dat er genoeg in de thread staat? Een heleboel stopcodes, en anders kan je altijd naar je provider bellen :/ Om daar nou een topic van 2 jaar oud voor te kicken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:43

lasharor

7 december 2004

SMSAC OFF" naar 3111 of "STOP ALL" naar 3222 te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220254

Ik ben zo'n half jaar lastig gevallen door 3111 zonder me ooit aangemeld te hebben en eindelijk,eindelijk is (als het echt nu goed is) het me nu gelukt om ervan af te komen! Ik heb met vodafone gebeld, zij konden mij het telefoonnummer geven van sms.ac
daar kon ik een bandje inspreken en binnen een uur kreeg ik een smsje dat ik was afgemeld! Ongelofelijk ik krijg voor het eerst reactie na 20 x stop all, stop, enz,enz gesmst te hebben!
dus bel naar 0900-2021885!!!
Pagina: 1