heb hier in totaal 6 harddschijven (allemaal los).
wanneer ik ze wissel in de interne rack, dan worden ze allemaal herkend.
Echter, wanneer ik de wd120 gb erinzet, wordt hij wel door "computer management" tool herkend, maar niet in de exporer. Ik heb in de cp management de keuze om hem te formateren, de partitie te deleten (en dus nieuwe aanmaken). Dan wordt hij weer herkend. Ik wil echter de data houden die er op zit.
Is er een mogdlijkheid om hem te "importeren" zodat windows hem weer herkent?
Het vreemde is dat, hij in het begin goed herkend werdt, zonder bovengenoemde probleem. Alle andere schijven geven geen problemen (van segeat 4gb t/m maxtor 80 gb)
Systeem: p4 2.8 gb op asus p800 mobo
windows xp met alle update's
error die ik krijg:
the wrong diskkette is in the drive
insert (volume serial number:) into drive d:\
en dit terwijl de drive er toch goed in zit (ook door bios wordt hij goed herkend)
wanneer ik ze wissel in de interne rack, dan worden ze allemaal herkend.
Echter, wanneer ik de wd120 gb erinzet, wordt hij wel door "computer management" tool herkend, maar niet in de exporer. Ik heb in de cp management de keuze om hem te formateren, de partitie te deleten (en dus nieuwe aanmaken). Dan wordt hij weer herkend. Ik wil echter de data houden die er op zit.
Is er een mogdlijkheid om hem te "importeren" zodat windows hem weer herkent?
Het vreemde is dat, hij in het begin goed herkend werdt, zonder bovengenoemde probleem. Alle andere schijven geven geen problemen (van segeat 4gb t/m maxtor 80 gb)
Systeem: p4 2.8 gb op asus p800 mobo
windows xp met alle update's
error die ik krijg:
the wrong diskkette is in the drive
insert (volume serial number:) into drive d:\
en dit terwijl de drive er toch goed in zit (ook door bios wordt hij goed herkend)