Boxen aansluiten op PC zonder versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 2.703 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 09:49
Een korte, maar waarschijnlijk krachtige vraag:

Ik wil graag zonder versterker boxen die normaal van een radio afkomen op mijn PC aansluiten. Het probleem is echter dat op de 2 boxen in totaal 4 van die draadjes zitten die je normaal in de radio moet schuiven en hem dan klemzetten.

Zijn er bij winkels van dit soort spul te koop?

Wegens het gebrek van een AUX ingang kan ik niet op de radio zelf de boxen aansluiten helaas, als dit wel mogelijk is, meld het dan graag even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99283

K denk dat het vrij hard gaat zonder versterker.... koop gewoon een setje voor 5 euro ofzo :P :D :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

Ga naar een 2ehands winkel en koop voor <10 euro een versterker :D

Zonder versterker kun je in ieder geval weinig geluids eruit krijgen, daar het uitgangsnivo van moderne geluidskaarten lijnnivo is (en geen headphone of speakeroutput).
Heb ook alleen maar versterkertje nodig met AUX ingang, dat is wel genoeg, maar ja, vind die maar eens op redelijk dichte afstand!
http://www.marktplaats.co...9992.htm?av=a&rv=99&pv=fr

En er zullen vast nog wel meer shops/2ehands mogelijkheden in Friesland zijn ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 26-05-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 09:20
Als je geluid uit die luidsprekerboxen wil krijgen heb je altijd een versterker nodig... Tenzij het actieve boxen zijn, bijvoorbeeld monitor speakers van studio-opname ruimten.

Dus koop
1) een versterker waar een (aux, tape, whatever maar geen phono) ingang opzit.
2) een leuk luidsprekersetje voor je computer die rechtstreeks aangesloten wordt op je geluidskaart. Die luidsprekers zijn vaak ook 'actief' of soms zit de versterker in de sub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 09:49
Bedankt voor de reacties, ik zal maar eens wat gaan zoeken..

[ Voor 87% gewijzigd door Schelte op 26-05-2004 21:37 ]