Toon posts:

[XP PRO] installshield error en geheugen error bij outlook*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oud beestje een Celeron 500 mhz met 256 mb geheugen. Dit beestje is kort geleden nog compleet gereïnstalleerd, alles is daar nieuw opgezet:

Windows XP
Norton Antivirus
Office

Echter sinds kort zijn er problemen, als ik een programma start b.v. outlook staat er onderaan in de taakbalk niet outlook express (zoals bij elk programma dat je opstaat wel gebeurd). Ik heb alle opties qua taakbalken gehad.. Heeft geen zin.

Daarnaast als ik outlook start krijg ik een foutmelding out of memory, terwijl het enige programma is wat dan aan is.

Verder krijg ik een installshield 1706 melding runtime error. Ik heb de hele guide op installshield gehad.. Maar helaas geen sinicure.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Tips als windows opnieuw installeren liever niet, dat weet ik :) Dat is ook een van de dingen die ik ga doen als er geen oplossingen zijn. Alles is door google heen gehaald.

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Vaag, probeer "alleen outlouk express" us opnieuw te installeren.

Verwijderd

De InstallShield foutmelding kan je misschien oplossen, door de InstallShield directory in Program Files\Common Files te verwijderen (eerst een backup maken).

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-05 18:44
kan je ff wat duidelijker zijn?

mischien eens windows update draaien btw?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

Topicstarter
stevenP schreef op 26 mei 2004 @ 21:20:
kan je ff wat duidelijker zijn?

mischien eens windows update draaien btw?
alle updates staan er op!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 20:49:
Ik heb hier een oud beestje een Celeron 500 mhz met 256 mb geheugen. Dit beestje is kort geleden nog compleet gereïnstalleerd, alles is daar nieuw opgezet:

Windows XP
Norton Antivirus
Office

Echter sinds kort zijn er problemen, als ik een programma start b.v. outlook staat er onderaan in de taakbalk niet outlook express (zoals bij elk programma dat je opstaat wel gebeurd). Ik heb alle opties qua taakbalken gehad.. Heeft geen zin.

Daarnaast als ik outlook start krijg ik een foutmelding out of memory, terwijl het enige programma is wat dan aan is.

Verder krijg ik een installshield 1706 melding runtime error. Ik heb de hele guide op installshield gehad.. Maar helaas geen sinicure.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Tips als windows opnieuw installeren liever niet, dat weet ik :) Dat is ook een van de dingen die ik ga doen als er geen oplossingen zijn. Alles is door google heen gehaald.

Met vriendelijke groet,

Wouter Glaser
het taakbalk probleem is opgelost

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:22:
[...]
het taakbalk probleem is opgelost
Fijn. Als je nu óók even nog meldt hoe, dan kan een ander met hetzelfde probleem in dit topic een oplossing vinden.

offtopic:
Maak in het vervolg aub een duidelijke topictitel, bijv. [XP] Geen programma's op taakbalk + geheugengebrek.

Vergeet het groeten boven- en onderaan de posting.

Geef volledig aan wat je zelf hebt gedaan. Nu komen er opmerkingen die door jou beantwoord worden met 'Heb ik al gedaan' of woorden met die strekking.

Quote jezelf niet, volkomen zinloos.

Als je een aanvulling wilt doen en er zijn geen postings na de jouwe, klik dan op het icoontje met het potloodje van je laatste bericht en tik de aanvulling. Zo voorkom je een rits van postings onder elkaar van jou alleen.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 26 mei 2004 @ 21:32:
[...]

Fijn. Als je nu óók even nog meldt hoe, dan kan een ander met hetzelfde probleem in dit topic een oplossing vinden.

offtopic:
Maak in het vervolg aub een duidelijke topictitel, bijv. [XP] Geen programma's op taakbalk + geheugengebrek.

Vergeet het groeten boven- en onderaan de posting.

Geef volledig aan wat je zelf hebt gedaan. Nu komen er opmerkingen die door jou beantwoord worden met 'Heb ik al gedaan' of woorden met die strekking.

Quote jezelf niet, volkomen zinloos.

Als je een aanvulling wilt doen en er zijn geen postings na de jouwe, klik dan op het icoontje met het potloodje van je laatste bericht en tik de aanvulling. Zo voorkom je een rits van postings onder elkaar van jou alleen.
Taakbalk probleem is opgelost doordat ik opeens het schuifje zag aan de rechterkant met programma's daarin.

Outlook probleem en internet explorer probleem is opgelost door spybot (download via www.download.com en zoek op spybot) te installeren, exploits weg te halen en nog meer troep.

Internet explorer heb ik toen uitgevinkt bij configuratiescherm-->software-->windows onderdelen toevoegen of verwijderen. Ik heb toen gereboot en internet explorer opnieuw opgestart. Toen deed hij het weer naar behoren.

Installshield heb ik opgelost door de tip te gebruiken, door de map installshield bij program files/common files/ weg te halen en daarna installshield opnieuw te installeren.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk, dáár kan iemand nog eens iets aan hebben.

Carry on the good job. :)

ARME AOW’er

Pagina: 1