Zijn er hier op nog mensen die zich met binary auditing en reverse engineering bezig houden? (op beveiligingsgebied uiteraard
) Zo ja, welke tools gebruiken jullie?
Zelf ben ik bezig om me hier meer in te verdiepen. Mijn grootste probleem op dit moment is dat mijn Assembly kennis nog niet heel geweldig is
Op het eind staan nog wat boeken die me aardig op weg hebben geholpen. Ik denk dat ze een goede set van technieken aan kunnen rijken als aanvulling zijn op de standaard security audits. (audits die gebruik maken van vuln. scanners)
@ Schouw: aan je sig te zien werk jij met virussen e.d. Zou jij wat toe kunnen lichten wat je daar mee doet? En van welke tools / OS'en je gebruik maakt?
Referenties
The Shellcoder's Handbook : Discovering and Exploiting Security Holes ISBN: 0764544683
Exploiting Software : How to Break Code ISBN: 0201786958
Hacking: The Art of Exploitation ISBN: 1593270070
Hacker Disassembling Uncovered ISBN: 1931769222
Zelf ben ik bezig om me hier meer in te verdiepen. Mijn grootste probleem op dit moment is dat mijn Assembly kennis nog niet heel geweldig is
Op het eind staan nog wat boeken die me aardig op weg hebben geholpen. Ik denk dat ze een goede set van technieken aan kunnen rijken als aanvulling zijn op de standaard security audits. (audits die gebruik maken van vuln. scanners)
@ Schouw: aan je sig te zien werk jij met virussen e.d. Zou jij wat toe kunnen lichten wat je daar mee doet? En van welke tools / OS'en je gebruik maakt?
Referenties
The Shellcoder's Handbook : Discovering and Exploiting Security Holes ISBN: 0764544683
Exploiting Software : How to Break Code ISBN: 0201786958
Hacking: The Art of Exploitation ISBN: 1593270070
Hacker Disassembling Uncovered ISBN: 1931769222
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.