Toon posts:

Kooptip CD-rewriter

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,

Ik wil een nieuwe CD-rewriter kopen, maar ik weet niet echt welke nu eens goed is(Kzie door de branders de brand niet meer). Ik wil namelijk ook 80m CD's kunnen branden en sommige Hp's schijnen dit niet goed te kunnen (of wel?). Zelf heb ik een HP8250i gezien voor 500 piek, maar hier was ook niet iedereen positief over. Andere merken goed(Aopen, philips, Panasonic, Plextor)? Ik heb een panasonic 8*4*32 gezien voor 600 piek, dat lijkt me wel lekker goedkoop of moet ik voor wat anders gaan? Wie heeft tips?

Verwijderd

Ik heb een hele goeie tip:

KLIK

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Artec rewriters kosten rond de 420,- in retail versie. Misschien klinkt deze naam niet zo bekend, maar in Amerika schijnt dit echt GOED te zijn. Deze kan clone cd's maken en brandt probleemloos 80 min. cd's. Bij de makro verkopen ze die momenteel in de uitvoering 4x4x24.

Succes verder

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Pascal, maar dit kan ik NIET waarderen (eeh want dat had ik namelijk al gedaan, niet het waarderen, maar hiero discussies bekijken)

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Als je eens wilt weten wat er waar te koop is tegen welke prijs kijk dan eens op deze vergelijkingssites http://www.kieskeurig.nl

• xxxMaverick
Als je eens wilt weten wat er waar te koop is tegen welke prijs kijk dan eens op deze vergelijkingssite http://www.kieskeurig.nl

• xxxMaverick
Sorry jongens, dubbele post. En alleen maar omdat ik een s je wou weghalen :) :) :) :) :)

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

op dit moment zijn er niet echt slechte cdwriters meer,
aopen doet het goed, hp doet het goed, sony doet het goed, plextor doet het goed, yamaha doet het goed, teac doet het goed... etc DIT zijn zowat de bekendere merken..
Als je wilt weten wat welke cdwriter kan en doet moet je even naar: http://www.feurio.de/Writerdb/index.asp

Dit is een database met alle info betreffende cdtekst, 80 min cdr's, overburnen, speed, ECHTE cache, etc...
Kijk wat je wilt en vergelijk prijzen dan kom je er wel uit.

(persoonlijk ben ik blij met mijn sony crx140 (8x 4x 32x) voor 599,- inclusief btw).

Verwijderd

de HP8250i is niet leverbaar tot half maart :( leek mij ook wel iets.... mooi niet dus
Hij komt trouwens ook niet zo goed uit de tests

Verwijderd

Topicstarter
Die HP 8250i ga ik skippen. Eigenlijk wil ik die panasonic wel kopen. Of is er een betere voor dezelfde prijs?

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

voor 599,- heb ik die sony crx140 gekocht die exact hetzelfde is als de hp9100i. (correctie hp duwt sony drives in een ander hoesje)

599,- sony crx140 ide bij goris (pricewatch) incl btw en
645,- sony crx140 scsi bij (www.takeitnow.nl) inclusief verzenden en btw

Verwijderd

Naja Soorry hoor, maar als er al een stuk of 6 topics zijn over "welke brander moet ik kopen?" dan begint het bij mij een beetje te kriebelen.

Maarruh lama zitten, ennuh succes met je nieuwe aankoop.

Verwijderd

Heb vandaag de Philips 4x4x32x gekocht op de beurs bij Mycom

brandt perfect

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 13:00
Nu wil ik niet Lame doen hoor maar het is toch vrij algemeen aangenomen dat plextor writers het best zijn?

Zelf heb ik m'n hp 8110+ vervangen door een PXW 8432t.

Verwijderd

De beste que stabiliteit en gloednieuw is de nieuwe Sony 8/4/32 IDE/SCSI. Bij Funprice voor Fl. 599,- inc. BTW. meer info http://www.m3dzone.com

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Nou ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat 'het algemeen is aangenomen'. Plextor maakt goede branders, maar er zijn betere afhankelijk van wat je eisen zijn. Wil je gebruik maken van Clonecd dan kun je bijv al geen Plextor gebruiken...
Ikzelf heb momenteel als favoriet de sony/hp 8x4x32x

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1