Krijg van m'n zwager een e-mail met een link naar zijn site op Tiscali. Helaas had hij de mail naar 6 van mijn adressen gestuurd. Ik krijg nu 2262 mails per 24 uur en dat is al 5 dagen aan de gang. Nog meer geadresseerden zijn ook de klos. Tiscali is er druk mee bezig maar weet niet hoe het komt. Je kan natuurluurlijk het adres blokken. Iemand dit ook al eens gehad?? Verstuurd met Outlook Small Bus. server.
Dus ligt het probleem nu bij Tiscali of bij die kennis van je? Aan je
smiley maak ik op dat het aan je kennis ligt
Maar als Tiscali het aan het uitzoeken is moet het wel bij Tiscali liggen 
voor de rest bespeur ik geen vraag of discussiepunt?
voor de rest bespeur ik geen vraag of discussiepunt?
[ Voor 14% gewijzigd door Mike Jarod op 26-05-2004 20:06 ]
Ik heb er nooit van gehoord en was benieuwd of iemand dit ook al eens heeft gehad. Daarbij is het bullshit. Op de een of andere manier is een loop ontstaan. Tiscalo zoekt het uit (al dagen), ik heb meer vertrouwen in dit forum.
Als er een loop is ontstaan, dan moet bijna wel een van jou aliassen een BCC sturen
Ja maar waar ligt het probleem nu? Als het bij Tiscali ligt heb je helemaal niets aan dit forum, dat zullen zij toch op moeten lossen.
Als het aan de PC/server van je kennis ligt, dat ding al eens simpelweg uitgezet/netwerkverbinding verbroken
Als het aan de PC/server van je kennis ligt, dat ding al eens simpelweg uitgezet/netwerkverbinding verbroken
iemand kan ook n email bom hebbe lope! alst moet is dat niet zo moeilijk maar t is zoo flouW
iMac 2020 i7
Krijg net een mail waarin Tiscali doorgeeft dat het probleem bij hun zit en het vannacht wordt opgelost.
/offtopicowen.p schreef op 26 mei 2004 @ 20:23:
iemand kan ook n email bom hebbe lope! alst moet is dat niet zo moeilijk maar t is zoo flouW
is dit nieuwe 1337 br34z4h taal die je gebruikt of ben je te stom om te spellen.... haal eerst je posts eens door de MS Word spellchecker heen want dit is echt mega irri
Pagina: 1