Hoi,
Sinds een tijdje heb ik op deze computer met Windows XP (home) bij elke gebruiker IN de taakbalk een ' search assistent' staan.
Ik kan me niet herinneren dat ik die zelf ehb geinstalleerd, en de andere gebruikers hier weten er ook niks van - dus ik wil er iig vanaf!
de search assistent zit dus in de taakbalk (zie plaatje) , je kan hem wel uitzetten door rechtermuisknop > werkbalken> search assistent uit te vinken, maar als je dan opnieuw aanmeldt zit ie er weer!
Nou heb ik al de search
op GOT geprobeerd, maar nog niet iemand met hetzelfde probleem tegengekomen? ook op google werd ik niks wijzer
dus probeer ik het maar hier
Hoe kom ik er van af?

(grmbl net weer alles moeten typen doordat er wat fout ging
dus sorry als ik niet zo duidelijk ben
)
Sinds een tijdje heb ik op deze computer met Windows XP (home) bij elke gebruiker IN de taakbalk een ' search assistent' staan.
Ik kan me niet herinneren dat ik die zelf ehb geinstalleerd, en de andere gebruikers hier weten er ook niks van - dus ik wil er iig vanaf!
de search assistent zit dus in de taakbalk (zie plaatje) , je kan hem wel uitzetten door rechtermuisknop > werkbalken> search assistent uit te vinken, maar als je dan opnieuw aanmeldt zit ie er weer!
Nou heb ik al de search
dus probeer ik het maar hier
Hoe kom ik er van af?

(grmbl net weer alles moeten typen doordat er wat fout ging
[ Voor 2% gewijzigd door elevator op 28-05-2004 15:12 ]