[XBOX]Ninja Gaiden

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 17:03
Introduction

In 1991, Ninja Gaiden was released for Nintendo Entertainment system. It was praised for not only having a perfect blend of platforming and combat, but also for having a memorable story told by use of a new technique, cinema. Ninja Gaiden was probably the first big game to tell it’s story though this art. A year later Ninja Gaiden II: The Dark Sword of Chaos was releases. It not only improved graphically, but it was not more challenging and included several new gameplay innovations. A year after that Ninja Gaiden III: Ancient Ship of Doom hit US shores. Gameplay wise, it’s considered the benchmark for all 2D ninja games, however it was shunned by many hardcore fans for the absurd and nonsensical story; A stark contrast to the prior two games. It is with the last of the NES trilogy that Ninja Gaiden most directly compares. In terms of gameplay and graphics, it’s near faultless, but it’s hampered by fragmented and idiotic storyline.
As memorable as the games themselves were, equally memorable was the young protagonist Ryu Hayabusa. For a number of years Ryu was considered the ultimate ninja, blending not only realistic and eye-pleasing atheistic, but an intangible sense of just being able to kick ass. It was for this reason that Ryu appeared in Tecmo’s famed Dead or Alive fighting series as one of the central characters with arguably the most powerful moves. Ryu now steps fully out of the shadow casts by Dead or Alive and stars in first games in over a decade, and as far as glorious returns go, they don’t get much more glorious than this.

Gameplay

Known lately for the Dead or Alive series, Team Ninja has put together one of the most challenging games to ever grace the Xbox console. Ryu has an almost unlimited arsenal of ninja moves, magic, and weapons. The action is fast and furious. In the blink of an eye you can go from full health to death! As you progress and upgrade your weapons, new moves are unlocked that help your inner ninja slash through the flesh of your enemies. Fighting multiple opponents at the same time, you run along walls, block and roll, and sink steel into bone. You gain Karma points as you defeat enemies that are used to evaluate your performance as you control Ryu during his intense battles. Pressing the white button will open the Karma window to see how much you have. At the end of each chapter of the game the total amount of Karma will be calculated and displayed and you will be given a ninja ranking. The rankings go all the way from Ninja Dog up to Ninja Master.

You start out with only the Dragon Sword, other weapons can be found later in the game. The first chapter consists of the Ninja Fortress, to help you learn your sword master techniques with some lesser ninjas. They may seem easy to some gamers, but don't worry, things get a lot tougher! Blocking is essential to keep moving through the game. Blocking will even deflect bullets from some of your opponents with guns. Jumping and running along the walls is essential to your well being. The action had my adrenaline level pumped up to the max, I almost literally needed a cigarette after each chapter!

The in game camera has to be on of the best I have ever experienced in a third person action game, but as typical with this type of game it's not perfect. In tight quarters it can get confusing. The right trigger will center it behind Ryu's back. After the first two chapters though you become very accustom to it and it does not distract from gameplay.

With countless moves and new ones learned during the game, this is a feast for the hungry action gamers out there! Power ups and health elixirs can be found hidden throughout the levels in various chests, with Ryu using a very macho kick to open them. Other items increase your overall strength and magic attacks. You will also meet Muramasa, an ancient wise man who runs a shop where items can be bought and weapons upgraded

Media

First ever Ninja Gaiden vid
Ninja Gaiden 2003 E3 vid
Ninja Gaiden 2003 TGS vid
Ninja Gaiden Airpship CG movie
Ninja Gaiden TV commercial

website Ninja Gaiden

[ Voor 11% gewijzigd door Flex op 05-06-2005 14:42 . Reden: screenshots verwijderd@server ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Heb dit spel vandaag gekocht....wat een game _/-\o_
Goede moves en het ziet er errug gelikt uit,dit gaat zeker de game van het jaar worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind het qua moves wel wat weg hebben van PoP :D

Maar super spel hoor. Speelt lekker, niet te makkelijk, en ziet er erg gelikt uit. . . . oh ja en ninja's zijn tof ^ ^

[ Voor 5% gewijzigd door Muppet op 26-05-2004 19:47 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33

Wom

Moeilijk, moeilijk, amai :D

Ik voel me echt n00b als ik deze game speel :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heerlijk! eindelijk weer s een game waarbij een beetje moeite gevraagd wordt!
Ik heb die games best wel gemist, dan denk ik weer terug aan de mooie oude platform games van vroeger enzo! Shinobi was ook meesterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Als je in gevecht ben met 4 man tegelijk moet je aardig wat blocken,anders ga je snel dood.
Verder zijn de gevechten in kleine ruimtes heel gaaf.... lekker tegen de muur opspringen en terug komen met een uberkill :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
ik snap dit spel blijkbaar niet want ik vind de graphics maar bar slecht, vaak irritante camerastandpunten en qua gameplay vind ik het maar een button-basher met rip-off elementen uit Prince of Persia...

overigens heb ik nooit verder gespeeld als het eerste level dus misschien dat de vale, grauwe graphics daarna beter worden?

maar goed... voordat men kwaad op mij wordt ofzo... het zal wel aan mij liggen en ik denk dat het echt een game is waar je van moet houden, of je vindt er geen zak aan zoals mij...

[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 26-05-2004 22:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
AudiRS4 schreef op 26 mei 2004 @ 19:51:
Moeilijk, moeilijk, amai :D

Ik voel me echt n00b als ik deze game speel :P
Join the group, ik vind dit spel echt tering moeilijk. :P
Beetje balen dat er geen easy optie is want dat zou het toch iets leuker maken. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

M@NIC schreef op 26 mei 2004 @ 22:48:
[...]

Join the group, ik vind dit spel echt tering moeilijk. :P
Beetje balen dat er geen easy optie is want dat zou het toch iets leuker maken. :X
De eerste eindbaas is echt een nachtmerrie hoor. Dit gaat me controllers kosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

even tipje:
Er is een torrent te vinden met daarin filmpjes van hoe een gast alle eindbazen en extra zooi unlocked.
Dus alleen korte filmpjes van hoe je een baas het best aan kunt pakken.
Maybe wel makkelijk voor mensen die moeite hebben met dit spel.

Ga dit spel volgende week ook halen en lijkt me echt meesterlijk 8)
Vind het alleen wel jammer dat het vol zit met monsters.. heb toch liever alleen menselijke tegenstanders.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
AudiRS4 schreef op 26 mei 2004 @ 23:29:
[...]

De eerste eindbaas is echt een nachtmerrie hoor. Dit gaat me controllers kosten :P
Mja ook een hele tijd bij blijven hangen.
Maar op een gegeven moment kwam ik erachter dat zo'n walljump (lees: Bij de muur op alle knoppen rammen die je hebt) best handig tegen die gozer is.
Ik zit nu vast bij die gastjes op paarden... de lamers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 26 mei 2004 @ 23:29:
[...]De eerste eindbaas is echt een nachtmerrie hoor. Dit gaat me controllers kosten :P
Nou, maak je borst maar nat dan, want die is echt koekie :). Baas twee is al stukke moeilijker.

Over die easy mode, gelukkig zit 'ie er niet in. Het is ECHT te doen als je er goed voor gaat zitten. Dit is een game, en dat hebben ze ook van te voren gezegd, die moeilijk is. Ze zeggen zelf dat ze het zat zijn dat al die games de laatste tijd zo makkelijk zijn. Niet voor niets gaan al die gamertje zeiken over korte en makkelijke spellen, maarja, ze gaan ook zeiken als ze eindelijk eens iets moeten doen. Soms snap ik gamers niet. De moeilijkheidsgraag is perfect. Ik ben benieuwd hoe het op Hard Mode is.

Dit is echt het beste spel wat ik in tijden gespeeld heb, en nog steeds, want ik zit in hoofdstuk 13 :). Ik ben echt niet een supergoeie gamer, en dus moeten de meeste gamers met een beetje reflexen het wel kunnen. Je moet ook niet te simpel willen doen en zeker goed nadenken. Kijk .... boss attacks kun je niet blocken, dus beweeg veel, intwijk hun aanvallen .... zorg dat je een goeie aanval weet en gebruik die. Bij bosses werken vaak namelijk 1 of 2 manieren van aanvallen en meestal is vlakbij een boss stilstaan/blocken GEEN goed idee.

Bij 'normále' monsters werkt het meestal wel, op wat moeilijkere vijanden na. Dus probeer eerst eens langer dan een uur te spelen voordat je er iets over zegt, ik speel al een uurtje of 30 geloof ik. Ik speel redelijk safe en doorzoek alles, gebruik alleen potions bij bosses en voor de rest overleef ik het wel .... zo niet, dan herlaad ik wel en doe het nog een keer, je wordt er echt beter van.

En er is ook niets mis met de savepoints en camera, dat is zo goed als het maar zijn kan, perfect balans zit er in het spel. Natuurlijk zit er in ieder spel irritante stukjes, ik heb ook een paar keer goed kunnen vloeken zal ik maar zeggen, maar ik ben doorgegaan .... en het lag voornamelijk aan mezelf vond ik. Het is gewoon geen brainless hack n' slash, als je dat verwacht, ga maar lekker wat anders spelen :). De boss fights zijn echt bruut gewoon, heerlijk!
M@NIC schreef op 27 mei 2004 @ 00:30:
[...]Mja ook een hele tijd bij blijven hangen.
Maar op een gegeven moment kwam ik erachter dat zo'n walljump (lees: Bij de muur op alle knoppen rammen die je hebt) best handig tegen die gozer is.
Ik zit nu vast bij die gastjes op paarden... de lamers. :P
Dat bedoel ik dus, ga niet gewoon inhakken op bosses, dan lig je zo om! Andere manieren bedenken, kijk wat ze doen, probeer dat te ontwijken en zoek een goeie aanvalsmethode, zo is iedere boss te doen!

Die gastjes op die paarden zijn irritant, mocht het niet lukken dan heb ik een goeie methode om ze redelijk makkelijk te pakken, kijk maar wat er zich nog meer op dat veld bevindt :).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19
hmmm baas 2 was eitje, in een keer, vond de eerste wat moeilijker... vind het tot nu toe erg meevallen met de moeilijkheidsgraad...

Bij de paarden raad ik aan veel tegen de muur op te springen en dan met Y naar beneden bashen, zodra die paarden steigeren een hoop op x rossen en je hebt ze zo...

natuurlijk is het beter om de mannetjes direct van hun paarden af te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

iemand een idee of hij ook op de pc uitkomt? (lijkt mee een goed spel en tsja ik heb geen Xbox of enige andere console)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 01:01:
Nou, maak je borst maar nat dan, want die is echt koekie :). Baas twee is al stukke moeilijker.
Pff je leest op heel internet dat de eerste baas heel lastig is. Het is niet stoer om te roepen dat hij koekie is.
Verder valt de tweede baas reuze mee tegenover de eerste!
nofi

nikszolekkeralss.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

likkepot schreef op 27 mei 2004 @ 20:19:
[...]Pff je leest op heel internet dat de eerste baas heel lastig is. Het is niet stoer om te roepen dat hij koekie is.
Verder valt de tweede baas reuze mee tegenover de eerste!
nofi
Was ook niet stoer bedoeld. Iedereen heeft kennelijk moeilijkheden met andere bosses, ikzelf heb echt wel problemen met gevehcten gehad hoor, alleen echt helemaal niet met deze. Komt waarschijnlijk omdat ik op een gegeven moment wel door had dat normaal meppen geen zin had, en ben dus naar andere middelen gaan zoeken. Ik ben echt niet supergoed hoor, ik zeg gewoon in mijn geval zoals het is, en ik vond hem koekie. Ik heb het nog niet uitgespeeld en ben al over de 30 uur bezig, daar heb ik ook geen problemen mee.

Ik had dus moeite met baas 2, so be it .... eigenlijk de baas zelf niet, eerder eerste die gasten eromheen neermeppen + niet geraakt worden. Dat het voor andere mensen nu anders is, ja, niet mijn probleem, hoor je mij ook niet over. Soms past een gevecht gewoon beter bij je speelstijl.

Coole avatar btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Heb 'm nu ook een week. Prachtig spel, zeker één van de beste spellen aller tijden naar mijn mening. Ik ben nu bezig op very hard, eerst op normal uitgespeeld. Het mooie is dat je bij dit spel echt door de levels heen steeds meer skills ontwikkeld. In het begin ben je eigenlijk heel slecht als je het achteraf bekijkt. Maar als je veel oefent en goed leert blocken (!!!), wordt je echt beter en beter. De beloning is er zeker naar als je veel speelt en verder komt.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Rubman schreef op 27 mei 2004 @ 20:08:
iemand een idee of hij ook op de pc uitkomt? (lijkt mee een goed spel en tsja ik heb geen Xbox of enige andere console)
Nope, Tecmo is console only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
Ik zou er zo een xbox voor kopen :p

[ Voor 6% gewijzigd door Shagura op 28-05-2004 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste eindbaas (mannetje die eigenlijk gewoon met je traint) is best wel lastig jah, maar dat komt omdat je de feeling van de game nog niet helemaal hebt. Ook bij deze is via de muur aanvallen bij mij het succesvolste gebleken.
Ik zit nu op een lastig en niet omdat het heel zwaar is maar ik heb niet veel leven meer, daar kom ik gelijk op een minpunt van de game wat nog niet genoemd is(zover ik weet):
Als je met flink wat geknok en wat leven minder een groepje ninjas onder handen hebt genomen en je gaat ff verder of een beetje terug in t veld, dan zijn ze even later weer terug!dat hoeft toch niet met een xbox game?! Zo wordt het leuke zoeken effect van extras niet echt aangemoedigd....Heeft daar niemand last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's geen minpunt hoor, da's meer een manier om je te dwingen beter te spelen ipv non-chalant een beetje rammen en 'het lukt toch wel'. Daarnaast is het juist (bij mij dus) een manier om level terug te krijgen, of bepaalde ruimtes te kunnen doorlopen (zoals een heel irritant platform stukje met in twee kamers schietende skeleten .... ik was blij dat die ene telkens terug kwam, anders waren de irritatie's nog groter geweest :). Ikzelf zit nu in hoofdstuk 14, die boss uit 13 was rete-vervelend, moeilijkste tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is nou een van de weinige waarvoor ik een xbox zou kopen alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb :( want dit lijkt mij tog echt een vet spel :D al was het er nou voor de pc dan was het nog beter geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik ook gedaan hebben. Ikzelf heb destijds een PS2 gekocht puur en alleen voor Devil may Cry :). Inmiddels heb ik wel een paar games meer, maar niet bijster veel, alleen games in hetzelfde genre en de Baldur's gate serie .... oh ja, en Drakan 2, die vond ik op PC ook al bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zeg, wanneer krijg ik dat zwarte ninja pakje ?
Ik loop nu nog steeds rond in me blauwe pak maar ik wil dat zwarte pak.
Ik dacht eerst dat je die in de loopt van het verhaal wel zou krijgen maar ik zag net wat screenshots en daar had iemand dat zwarte pak al ookal ben ik daar allang geweest. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

M@NIC schreef op 08 juni 2004 @ 15:13:
Zeg, wanneer krijg ik dat zwarte ninja pakje ?
Ik loop nu nog steeds rond in me blauwe pak maar ik wil dat zwarte pak.
Ik dacht eerst dat je die in de loopt van het verhaal wel zou krijgen maar ik zag net wat screenshots en daar had iemand dat zwarte pak al ookal ben ik daar allang geweest. :|
Aan het eind van level twee. Beetje geduld hebben ;)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninja gaiden is duidelijk naast halo het beste spel voor de xbox (vind niet echt dat de moves op die van pop lijken) bij pop vind ik de moves een beetje traag

Ben nu bij chapter 10 en het wordt steeds leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 23:04
ik krijg dat secreet van een draken skelet niet dood :'(

[ Voor 8% gewijzigd door BlowFish op 23-07-2004 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bij chapter 10, kom alleen niet echt verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 23:24:
Ik ben nu bij chapter 10, kom alleen niet echt verder
Heb een sleutel nodig voor een deur, kom er alleen niet bij. Ben met grote tegenzin opzoek naar een guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:34
Ik ben op het moment nog bij die 2 wormen die ik moet verslaan (ik weet alleen niet of dat chapter 10 is, volgens mij wel, en anders 11 :P) ik vond die ene worm al lastig zat (totdat je z'n patroon doorkreeg) maar 2 is weer hele andere koek :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me kunnen helpen met chapter 4?
ik zit daar in vast.
ik ben nu bij han's bar en ik heb net het wapen gevonden in de steeg. maa hoe moet ik nu verder?

thnx

ik heb het al gevonden :) je moet nog een keer naar de bar waar ze wapens verkopen.
je krijgt een tickter en je kan weer naar han's bar

thnx

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 26 juli 2004 @ 23:56:
Ik ben op het moment nog bij die 2 wormen die ik moet verslaan (ik weet alleen niet of dat chapter 10 is, volgens mij wel, en anders 11 :P) ik vond die ene worm al lastig zat (totdat je z'n patroon doorkreeg) maar 2 is weer hele andere koek :D
Ja, die zijn vet kut heb wel een tip, gebruik geen nimpo want dan zijn ze meteen terug in hun hol. Ik heb ze verslagen door me eerst op 1 te richten als je die verslagen hebt is die ander een makkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Was bij chapter 8 ofzo,had aardig moeite met de eerste eindbaas.
Dat is wel te merken want ik kom er niet meer langs,me broertje heeft per ongeluk alle saved games weggegooid op me Xbox :'(
Dus mensen...leen dat ding nooit uit aan mensen die er geen verstand van hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bij chapter 6 in de underground cemetery.
nu moet ik op en grote knop drukken en daar moet ik waarschijnlijk 1 van mijn wapens gebruiken.
ik snap alleen niet hoe?

wie zou mij een tip kunnen geven ?

thnx

jammer dat nog niemand komt met het antwoord. ik zit er nog steeds vast :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor knop is het, iets groots op de grond?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WormLord
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:15

WormLord

Devver

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 00:16:
ik ben nu bij chapter 6 in de underground cemetery.
nu moet ik op en grote knop drukken en daar moet ik waarschijnlijk 1 van mijn wapens gebruiken.
ik snap alleen niet hoe?

wie zou mij een tip kunnen geven ?

thnx

jammer dat nog niemand komt met het antwoord. ik zit er nog steeds vast :'(
Als het een grote knop op de grond is, dan moet je met je dragon sword ff springen en dan met y rammen (oke, x werkt misschien ook). Je slaat dan zo hard op de knop dat ie ingedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WormLord

WormLord

Devver

Heb het hele spel gehaald. Het is echt een geniaal spel.

Nog een tip: het houten zwaard geupgrade tot level 7 is echt vreselijk goed. Het kost je alleen een paar centen om het zover te upgraden (100.000+ geloof ik ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WormLord schreef op 04 augustus 2004 @ 10:27:
[...]

Als het een grote knop op de grond is, dan moet je met je dragon sword ff springen en dan met y rammen (oke, x werkt misschien ook). Je slaat dan zo hard op de knop dat ie ingedrukt wordt.
kijk dat is het thnx.
ik snap niet dat ik daar zelf niet ver kwam :S
maar het is gelukt.
thn thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik zit weer vast in chapter 7.
ik moet die rode en blauwe orbs indrukken kan ik pas door de deur heen.
nou is rood niet moeilijk. dat is gewoon een brug.
maar bij blauw is de brug weg :S
hoe moet ik daar bij die blauwe komen?

thnx

oke bij de blauwe kant moet je op het rode lampje schieten (naast de trap hangt ie in een gat)

thnx

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Straphka
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je moet met de pijl en boog op dat "oog" schieten dat in de buurt is (er liggen ook pijlen). Er komt dan een blauwe brug die een bepaalde tijd aan blijft (best wel lang eigenlijk).

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu in chapter 10 en is echt een vet spel maar af en toe best moeilijk.
ik heb nog nooit zolang erover gedaan om een spel uit te spelen.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik zit nu vast bij de eindbaas in chapter 11 (hoe heet die ook alweer?) die dat vrouwtje heeft.
maar hoe kan ik die verslaan.
ik kom er niet eens in de buurt (dat ik hem bijna verslagen heb) of ik ben alweer dood :S

thnx

zo het heeft even geduurd maar geduld wordt beloond :) het is me gelukt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19
hurricane pack is uit, ga het denk ik nog wel efkes uitproberen, schijnt best leuk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Zo'n supergame als dit heeft deze kick wel verdiend.

Ik had 3 maanden gelden een xbox gekocht voor 1 rede. Dit spel. Het was de druppel om mn eerste console te kopen.

Ik ging ninja gaiden spelen maar rond chapter 4 bleef ik steken en speelde het toen 2 maanden ofzo niet meer. En vorige week de draad opgepakt, maar damn wat een sfeer/verhaal zit er in die game.

Heb sinds Diablo 2 zoiets niet meer meegemaakt. Ik wil alleen maar van dit soort spellen geen unreal tournament ofzo, is meer voor simpele zielen. Dit gaat echt mooi diep op je inwerken. Echt een top game.

Komt er binnekort nog een game uit die te vergelijken is met deze feel?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
Halo 2? (En als je halo 1 niet heb moet je die ook kopen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

FireStarter schreef op 06 september 2004 @ 08:35:
Zo'n supergame als dit heeft deze kick wel verdiend.

Ik had 3 maanden gelden een xbox gekocht voor 1 rede. Dit spel. Het was de druppel om mn eerste console te kopen.

Ik ging ninja gaiden spelen maar rond chapter 4 bleef ik steken en speelde het toen 2 maanden ofzo niet meer. En vorige week de draad opgepakt, maar damn wat een sfeer/verhaal zit er in die game.

Heb sinds Diablo 2 zoiets niet meer meegemaakt. Ik wil alleen maar van dit soort spellen geen unreal tournament ofzo, is meer voor simpele zielen. Dit gaat echt mooi diep op je inwerken. Echt een top game.

Komt er binnekort nog een game uit die te vergelijken is met deze feel?
probeer sudeki eens :). Deze haalt het op zich denk ik niet niet bij gaiden, maar misschien wel leuk om te spelen :). (voor verdere discussie hierover zal je het even aan moeten snijden in het Xbox topic :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sudeki heeft best een slecht review gehad (ign). wacht lekker op fable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ik zit alleen in chaphter 16 en ik weet echt niet meer waar ik heen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor jullie allemaal over chapters waar ik nooit zal komen.... ;(
Ik heb het tot chapter 6 (met al heel veel moeite) gespeeld, maar toen werd t wel zo godsgruwelijk moeilijk, dat voor mij de lol er af was.
En ik heb t echt tot uitentreure geprobeerd, maar ik kom echt niet verder.
Ik vind dit spel dus echt te moeilijk gemaakt. Ben ik de enige die er zo over denkt?
Kijk, een uitdaging vind ik juist okee. Maar dit wordt gewoon irritant zo moeilijk dat t is.
Of spelen jullie met cheats ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik vind het ook TE moeilijk. Uitdagend OK, maar voor mij is de uitdaging er snel af als het schier onmogelijk lijkt.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik vind het wel meevallen. Sommige bazen zijn wel pittig.
Misschien een kleine tip: Niet te lang Ninja Gaiden achter elkaar spelen.
Ik heb het wel eens dat ik ergens niet voorbij kwam, maar toen was ik al een tijdje aan het spelen. De volgende dag ging ik het weer proberen en toen lukte het in 1x :).
Het is ieder geval geen spel voor buttonbashers, je moet echt goed bedenken wat voor moves je gaat gebruiken voor welke enemy. Sommige zijn makkelijker om te leggen in de lucht/op de grond.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Willybubba schreef op 20 september 2004 @ 15:12:
Ik vind het ook TE moeilijk. Uitdagend OK, maar voor mij is de uitdaging er snel af als het schier onmogelijk lijkt.
Ah kom op man, zo moeilijk is het echt niet, kijk Fire Leo in Viewtifull Joe op Adults de eerste keer is moeilijk. Maar NG niet, het is pittig. Gewoon je Dragon Sword gebruiken en genoeg potions hebben dan haal je het wel. Maar vooral combo's leren, en ook gebruiken.

Waar zit je nu dan?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Heheheheh.... Level 2 :P

Ik heb nog niet echt de tijd gehad die nodig is om erin te steken maar de moeilijkheidsgraad schrikt mij ook een beetje af zeg maar...

Maar geen zorgen hoor... ik ga nog wel verder enzo. Ze pleuren je alleen zo in het diepe.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 20 september 2004 @ 17:14:
[...]

Ah kom op man, zo moeilijk is het echt niet, kijk Fire Leo in Viewtifull Joe op Adults de eerste keer is moeilijk. Maar NG niet, het is pittig. Gewoon je Dragon Sword gebruiken en genoeg potions hebben dan haal je het wel. Maar vooral combo's leren, en ook gebruiken.

Waar zit je nu dan?
Kun je mij uitleggen hoe je aan veel potions komt dan? :? Ik vind er altijd maar 1 of 2, en het stikt nou niet bepaald van de shops in dit spel.......
Met continue 10 potions op zak red ik het ook wel ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WormLord

WormLord

Devver

Je moet gewoon verschillende wapens proberen en niet vergeten om je wapens op te waarderen. En natuurlijk verschillende tactieken/technieken gebruiken.
Als je dat goed doet, en zo min mogelijk blauwe bollen verspilt, dan heb je niet meer zoveel potions nodig :) .

Verwijderd

Weet iemand hoe ik die lady kan bevrijden? ben nu in chapter 16 heb het zwaard enzo maar weet niet hoe ik dat meisje moet bereiken. Ik red het telkens niet als ik via de muur loop.?

Als je dit al moeilijk vind wil je de Hurricane Pack niet spelen :) wat je trouwens gratis kan downloaden via xbox live

http://www.gamespot.com/x...iden/preview_6103675.html

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 20:53 ]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-10 15:51
Tis idd een erg goed spel :) . Inderdaad pittig, maar ik houd wel van spellen die moeilijk en vooral lang zijn :) .

Zelf zit ik nou vast bij een stukje waar je omhoog moet klauteren, in chapter 6, the monastery. Ben net voorbij 3 ondode archers die pijlen op je schieten zodat je weer naar beneden pleurt. Dit was voor mij al frutstrerend, tot ik besloot ze maar gewoon te roosteren met wat voorballetjes.

/edit
oh, in die kamer is een kist met een life of the gods en een golden scarab.

/edit2
ok, na 3 dagen lang proberen post ik eens wat, en gelijk 2 minuten daarna haal ik het. Je moet dus via het platform wat 1 niveautje lager is als die van de kist een dubbele muursprong naar de anderekant doen (de andere richting op als de richting van het platform met de kist erop).

[ Voor 33% gewijzigd door pica op 22-09-2004 21:08 ]

Steam

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op 22 september 2004 @ 21:00:
Tis idd een erg goed spel :) . Inderdaad pittig, maar ik houd wel van spellen die moeilijk en vooral lang zijn :) .

Zelf zit ik nou vast bij een stukje waar je omhoog moet klauteren, in chapter 6, the monastery. Ben net voorbij 3 ondode archers die pijlen op je schieten zodat je weer naar beneden pleurt. Dit was voor mij al frutstrerend, tot ik besloot ze maar gewoon te roosteren met wat voorballetjes.

/edit
oh, in die kamer is een kist met een life of the gods en een golden scarab.
Ik heb nog nooit zolang over een spel gedaan. Dit is veruit het beste spel. heb zelfs een credit card aangevraagt om xbox live tenemen zodat ik extra content kan downloaden.

uitgespeeld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm waar zijn die rotsformaties op de grond voor? ben nu chapter 5 ofzo, heb 1,5 uur gespeeld, vind het echt meesterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10 10:03
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:24:
hmm waar zijn die rotsformaties op de grond voor? ben nu chapter 5 ofzo, heb 1,5 uur gespeeld, vind het echt meesterlijk
Daarmee kan je teleporteren, maar dat kan later in het spel pas.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2004 @ 21:09:
[...]
Ik heb nog nooit zolang over een spel gedaan. Dit is veruit het beste spel. heb zelfs een credit card aangevraagt om xbox live tenemen zodat ik extra content kan downloaden.

uitgespeeld :*)
En hoe lang heb je erover gedaan??

[ Voor 38% gewijzigd door Vanitas op 14-11-2004 21:23 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:22:
[...]

Daarmee kan je teleporteren, maar dat kan later in het spel pas.

[...]

En hoe lang heb je erover gedaan??
5 maanden ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu bij die eerst fiends, chapter 5 moest gister opnieuw omdat het geen memorycard ondersteund en ik bij men vriendin vertoef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een heerlijk spel.. er is alleen (voor mij) één zeer groot minpunt: het saven. Als je in the capital rondloopt (chapter 3 geloof ik) dan duurt het echt debiel lang voordat je een vologend savepunt tegenkomt. Ik ging na een half uurtje spelen dood en moet nu dat hele halfuur opnieuw spelen :( ik vind het echt debiel.. zo blijf ik uren bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt echt mee. Saves zitten er net niet te weinig en net niet te veel. Er moet wel een beetje spanning in zitten, vind je niet? We zitten geen quick-save-PC-spel te spelen hier ;). Ik vond het spel verder best pittig, maar te doen (heb het immers uitgespeeld). Devil May Cry blijft wel moeilijker. Ik begreep het overdreven commentaar op de moeilijkheid dan ook niet. Het is gewoon goed pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel helaas nog steeds niet uitgespeeld (me xbox ging stuk :( ). Maar ik was bij chapter 10 oid (chapter dat je 2 tanks moet uitschakelen en daarna in een trein weg vlucht).
Voordat er van die irri mannetjes met rocket launchers en miniguns waren vond ik het nog makkelijk maar nu begint het irritant moeilijk te worden :-/
Ik heb dat uber zwaard (de fully upgraden wooden sword) maar ik begrijp het zwaard niet echt. Hij mag dan wel uber sterk wezen, maar het is traag en haalt het niet met de flying sparrow attack van de dragon sword.
Zijn er nog trucs met dat uber zwaard of gaat het bij dat zwaard alleen om de damage en sucked ie voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:45
*kick*

heb Ninja Gaiden net 3 uur lang zitten spelen, ben bij het einde van chapter 2 (bij de baas) maar heb het voor vandaag opgegeven. Ik heb 2 vraagjes, bij chapter 2 bij de ingang van de town heb je gelijk aan de rechterkant een wegje naar boven met een huis aan het einde. Bij de ingang van dat huis vind je een rots met een scheurtje erin, als ik op X druk zegt ie dat er een krachtige impact nodig is van een blunt weapon om de rots kapot te krijgen. Nu heb ik bij de blacksmith een houten stok gekocht (houten stok = blunt weapon toch?) maar ik krijg die rots niet kapot. Hoor ik dat anders te doen of kan dat ding (nu nog) niet kapot?

Volgend vraagje is over die paardmannen waar tegen je vecht net voor de baas van chapter 2. Ik kom daar met 8 health potions en aan het einde heb ik er nog maar 1 of maximaal 2 over, erg moeilijk dus...Hoe kan ik die het beste verslaan? Ik heb geprobeerd om via de muur die attack te doen dat hij hard met zijn zwaard verticaal naar beneden valt maar ik heb tot nu toe die paarden nog niet kunnen raken...

Nog een laatste vraagje, ik heb nu een item/scroll waarmee ik vuurballen zou moeten kunnen afschieten. Onder mijn healthbar zie ik ook een vlammetje...Hoe werkt dat ding? Of kan ik het nu nog niet gebruiken? Heb ook opgemerkt dat ik de potions waarmee ik mijn ki herstel ook niet kan gebruiken, als ik op X druk gebeurd er niks.

Als iemand even deze vragen kan beantwoorden zou ik zeer dankbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hi-Sintar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 04:56:
*kick*

heb Ninja Gaiden net 3 uur lang zitten spelen, ben bij het einde van chapter 2 (bij de baas) maar heb het voor vandaag opgegeven. Ik heb 2 vraagjes, bij chapter 2 bij de ingang van de town heb je gelijk aan de rechterkant een wegje naar boven met een huis aan het einde. Bij de ingang van dat huis vind je een rots met een scheurtje erin, als ik op X druk zegt ie dat er een krachtige impact nodig is van een blunt weapon om de rots kapot te krijgen. Nu heb ik bij de blacksmith een houten stok gekocht (houten stok = blunt weapon toch?) maar ik krijg die rots niet kapot. Hoor ik dat anders te doen of kan dat ding (nu nog) niet kapot?

Volgend vraagje is over die paardmannen waar tegen je vecht net voor de baas van chapter 2. Ik kom daar met 8 health potions en aan het einde heb ik er nog maar 1 of maximaal 2 over, erg moeilijk dus...Hoe kan ik die het beste verslaan? Ik heb geprobeerd om via de muur die attack te doen dat hij hard met zijn zwaard verticaal naar beneden valt maar ik heb tot nu toe die paarden nog niet kunnen raken...

Nog een laatste vraagje, ik heb nu een item/scroll waarmee ik vuurballen zou moeten kunnen afschieten. Onder mijn healthbar zie ik ook een vlammetje...Hoe werkt dat ding? Of kan ik het nu nog niet gebruiken? Heb ook opgemerkt dat ik de potions waarmee ik mijn ki herstel ook niet kan gebruiken, als ik op X druk gebeurd er niks.

Als iemand even deze vragen kan beantwoorden zou ik zeer dankbaar zijn ;)
1: Dit kan je alleen kapot krijgen met een zwaar wapen. Deze zal je later in het spel krijgen. Wees niet bang dat je dit mist, ik zal je verklappen dat je er nog een keer langs zult komen.

2: Schiet de horsemen van hun paarden af met een bow. Ik ga meestal voor of achter ze lopen zodat je ze makkelijker kan raken. Ze vallen pas na enkele pijlen. Je kan je pijlen bijvullen door ze uit de dode ninja op de grond te pakken.

3: Om je ninpo te gebruiken moet je Y+B (uit m'n hoofd) tegelijk indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Overigens drie tips voor iedereen, het is al wel genoemd dacht ik, maar doe jezelf een lol en volg ze op:
- Afweren
- Afweren
- Afweren

Het vergt even oefening om de feeling te pakken te krijgen, maar zorg dat je tijdens het vechten constant blockt en alleen aanvalt als de tegenstander even kort "rust". Als je dit eenmaal onder de knie hebt, zul je tijdens de normale vechtpartijen (niet de bazen dus) nagenoeg nooit meer geraakt worden.

Iedere baas heeft z'n eigen trucje om verslagen te worden. Je zult dit per baas zelf even moeten uitzoeken en daarna dit trucje hanteren. Zodra je het trucje gevonden hebt, loop je zo door iedere baas heen.

Hou constant in de gaten wat jouw sterke punt is ten opzichte van de bazen. Jij bent snel, dus zorg dat je hier veel gebruik van maakt. Veel rollen, afweren waar mogelijk en het patroon van de tegenstander in de gaten krijgen. Zorg dat je weet wanneer de tegenstander aanvalt en wanneer ie even rust. Tijdens de aanval afweren of rollen. Zodra ie wil gaan rusten direct erop af en afmaken ;)

Neem de tijd om dit patroon een beetje onder de knie te krijgen. Daarna is het echt niet moeilijk meer. Als je dan opnieuw begint, vraag je je af hoe je het spel ooit moeilijk hebt kunnen vinden :) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bij die 2 electric worms in chapter 10, daar helpt dat blocken niet echt :X
Ik heb het nu voor de 30ste keer geprobeert met de Unlabored Flawlessness, maar 't wil niet echt lukken.
Kan ik beter de Dragon Sword gebruiken? Heb het daar een aantal keer mee geprobeerd maar dat ging ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:58:
Ben nu bij die 2 electric worms in chapter 10, daar helpt dat blocken niet echt :X
Ik heb het nu voor de 30ste keer geprobeert met de Unlabored Flawlessness, maar 't wil niet echt lukken.
Kan ik beter de Dragon Sword gebruiken? Heb het daar een aantal keer mee geprobeerd maar dat ging ook niet echt.
tip: gebruik vanuit het linkerhoekje de pijl en boog en gooi met die gigantische werp ster (als je dit hebt.)

verder gewoon over zn aanval heen springen en aanvallen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb dat allemaal met dragon sword gedaan en dat ging eerst ook zwaar ruk. Maar dat komt omdat je nogal snel een neiging hebt om op de verkeerde worm te focussen, omdat je nog weet hoe je die eerste in zn eentje vermoord hebt.
Dan sta je in het midden om die ene worm naar buiten te lokken en opzij te stappen + raggen, maar dan merk je net te laat dat die andere al naar buiten komt en zo'n grote zwaai maakt, BATS, weer health eraf grmbl, etc, herhaal tot dood en gefrustreerd.

Zorg dat je eerst ff een tijdje alleen dodget en opzij springt en laat aanvallen even uit je hoofd. Je krijgt vanzelf een beetje door waar ruimte is om aan te vallen en daarna gaat het vanzelf goed. Focus altijd op de worm die bezig is jou aan te vallen en als je die aanval hebt ontweken, focus dan NIET op het aanvallen van die worm, maar op het afweren van de 2e worm. Het aanvallen van die eerste worm is een bijzaak die je mag doen als je tijd hebt, maar laat het niet in de weg zitten bij het afweren van de 2e.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Laatst online: 00:45
HitmanWVU schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 05:53:
[...]

1: Dit kan je alleen kapot krijgen met een zwaar wapen. Deze zal je later in het spel krijgen. Wees niet bang dat je dit mist, ik zal je verklappen dat je er nog een keer langs zult komen.

2: Schiet de horsemen van hun paarden af met een bow. Ik ga meestal voor of achter ze lopen zodat je ze makkelijker kan raken. Ze vallen pas na enkele pijlen. Je kan je pijlen bijvullen door ze uit de dode ninja op de grond te pakken.

3: Om je ninpo te gebruiken moet je Y+B (uit m'n hoofd) tegelijk indrukken
Ok thanks, alleen met die pijl en boog gaat het niet echt soepel bij mij...Voordat ik een paar rake pijlen heb gevuurd zit dat mannetje met die zwaard al op mij in te hakken en krijg ik ook een paar pijltjes in mijn lijf van dat pijl en boog man op paard. Gebruik je bij het pijl en boog schieten de first person modus of druk je gelijk op B zonder goed te mikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, dat heb ik ook nooit met pijl/boog gekund. Ofwel ik mis omdat die pijl inslaat waar de ruiters net nog waren maar nu niet meer. Ofwel ik mik zelf en dat duurt dan net iets te lang en krijg ik een pijl/speer in mn hoofd. Volgens mij heb ik dat stuk ook met veel frustratie gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Hi-Sintar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:36:
[...]

Ok thanks, alleen met die pijl en boog gaat het niet echt soepel bij mij...Voordat ik een paar rake pijlen heb gevuurd zit dat mannetje met die zwaard al op mij in te hakken en krijg ik ook een paar pijltjes in mijn lijf van dat pijl en boog man op paard. Gebruik je bij het pijl en boog schieten de first person modus of druk je gelijk op B zonder goed te mikken?
Niet gaan mikken, gewoon schieten als je achter het paard of voor het paard staat. Je mist ongetwijfeld een aantal keren, maar je hebt toch een oneindige voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Nu ik dit topic zie heb ik m'n ninja gaiden maar weer eens opgestart: ben op level 11 maar heb geen flauw idee wat ik aan het doen ben of wat ik moet doen 8)7 heb het spel een half jaar geleden voor het laatst gespeeld denk ik, moet denk ik maar vanaf begin weer spelen anders is het niks aan zo. best wel zonde zo, ik ken zelf niemand die dit spel daadwerkelijk heeft uitgespeeld :+

NG is zeker een uitdagend spel maar niet half zo frustrerend als PoP: WW vind ik

[ Voor 13% gewijzigd door Terryb47 op 05-01-2005 00:20 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja ik zat het een week terug ook weer eens te spelen en kwam uberhaubt niet meer voorbij die paarden in level 2, de eerste keer lukte me dat just heel snel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Heb het spel nu net eindelijk uitgespeeld :Y) toen ik eindelijk weer opgang kwam (na een uurtje rondlopen en frustratie) kwam ik weer helemaal in de game, wel erg vervelend dat je steeds terugkomt op plekken waar je vroeger was geweest (voor mij is het heel lang geleden) was dus beetje onduidelijk. Al met al heb ik me toch zeker vermaakt met Ninja Gaiden, de laatste grote baas was wel erg makkelijk zeg, moelijkste baas in de game vind ik toch Alma, de baas in die kathedraal (weet niet meer welk level, maar de camera was fokt up kan ik me herinneren) vaak zijn gewone monsters nog vervelender dan bazen heb ik het gevoel.

Jammer genoeg heb ik niet alle scarabs verzameld, in totaal 44 :'( zal dus nog een keer doorheen moeten spelen..

mijn gouden tips: zorg er gewoon altijd voor dat je zoveel mogelijk elixers koopt: daarmee kwam ik toch vrij gemakkelijk de game door, terwijl een vriend van me al heel snel had opgegeven. vergeet ook niet je ninpo te gebruiken }:O vaak genoeg kan het je leven redden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Master Ninja Tournament 2 gehaald, nu bijna 3 ook. Heeft iemand die al geprobeerd/gehaald? Hij is echt moeilijk zeg :P

Dit spel blijft gewoon mooi, heb m nu een paar keer uitgespeeld, alles gehaald, Hurricane pack 1 uitgespeeld. Je merkt dat je op een gegeven moment echt supergoed wordt. Ik gebruik nagenoeg nergens meer elixers, terwijl ik ze 'vroeger' altijd kocht. Met alle wapens geupgrade en alles wat ik kon kopen gekocht, staat de essence teller al snel weer op 99,999. En dan te bedenken dat ik in t begin Murai lastig vond :P

Die ghost fishes zijn de grootste kutbeesten die ik ooit in een spel heb gezien. In het normale spel gaat t wel, dan wordt je nagenoeg niet geraakt. Maar met hurricane pack 1 werkt m'n trucje niet meer zo goed. :P

Teller staat inmiddels op 100+ uur. Heb er nog lang geen genoeg van. Schitterend spel. Maar ik ben dus benieuwd naar mede MNT-spelers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Even een kleine update, heb gister eindelijk Master Ninja Tournament 3 uitgespeeld. Wat een belevenis, ik ging helemaal uit m'n dak ;) Ik heb alleen nauwelijks de Intercept techniek gebruikt, waardoor m'n puntental nogal laag is. Maar ik prefereer voor de kleine mannetjes toch de Izuna drop en voor de groten heb ik zo m'n eigen technieken die ook werken. Maar wat een belevenis :o Ik raad het echt iedereen aan die Live heeft. Gewoon downloaden, niet opgeven. Je wordt er echt verschrikkelijk goed van. Ook een perfecte plek om de Izuna drop flink te oefenen als je die nog niet echt onder de knie hebt.

Pagina: 1