[php nuke] Foutmelding tijdens installaties

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben er nu al een paar dagen mee bezig, maar krijg het maar niet draaiend. PHPnuke 7.3

Telkens krijg ik de volgende foutmelding
code:
1
2
3
4
5
Warning: head(themes//theme.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/vikingen.org/header.php on line 31

Warning: head(): Failed opening 'themes//theme.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/vikingen.org/header.php on line 31

Fatal error: Call to undefined function: themeheader() in /home/vikingen.org/header.php on line 47

dit is de link
http://srv06.pcextreme.nl/~vikingen.org/

Ik heb er al mensen naar laten kijken die redelijk wat verstand van php nuke hebben.... alle benodigde bestanden zijn geupload... maar het werkt niet:S

kan iemand mij helpen?

BMW i4 | NIO ET5 | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V156 BMS 216 met CT003 V122

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je moet de juiste taal instellen denk ik.

• Eastman
  • Niet online
probleem is.... ik kan nog niks instellen omdat de installatie nog niet wil beginnen...

het oproepen van admin.php was de tweede stap na het uploaden van de bestanden.... eerste stap is config.php instellen... maar dat heb ik naar mijn weten correct gedaan....

BMW i4 | NIO ET5 | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V156 BMS 216 met CT003 V122

• GlowMouse
  • Niet online
Warning: main(language/lang-.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/vikingen.org/mainfile.php on line 163
Als je bijvoorbeeld engels instelt, laadt hij language/lang-english.php oid. Er lijkt dus geen taal ingesteld.

• Eastman
  • Niet online
Waar kan ik de taal dan instellen?

• GlowMouse
  • Niet online
Hier staat dat een van de oorzaken kan zijn dat je databasegegevens verkeerd zijn.

• Eastman
  • Niet online
hmmm..... er zit een foutje in de db?

ik ga het morgen dat scriptje proberen, kheb nu geen tijd meer |:(

thnx voor de snelle reacties

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Eastman schreef op 26 mei 2004 @ 19:12:
hmmm..... er zit een foutje in de db?

ik ga het morgen dat scriptje proberen, kheb nu geen tijd meer |:(

thnx voor de snelle reacties
Programming & Webscripting is niet bedoeld voor support op iemand anders zijn software. Neem eens een kijkje op het PHPNuke support forum.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.