Toon posts:

[V&A] E-mail adres niet bekend van 'bieder'

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een kort vraagje:
Ik heb een e-mail gekregen als reactie op een advertentie: http://www.tweakers.net/aanbod/137923. Nu is dit mailtje afkomstig van noreply@tweakers.net, en staat er in het mailtje alleen:
...
mvg,
Henk.
Ik neem aan dat ik er niet achter kan komen wie dit mailtje heeft gestuurd? Ik zou namelijk graag contact willen opnemen met deze persoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Heb je verder geen aanknopingspunten? Met 'Henk' kunnen ook wij vrij weinig, er zijn namelijk honderden Henken geregd :). Aangezien de mail verzonden is vanuit een pop-up kunnen we hem ook niet achterhalen d.m.v. een IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dat mailtje is intern al in behandeling. Maar ook wij moeten daar nog e.e.a. voor uitzoeken dus nog even geduld, je ziet vanzelf een antwoord in je mailbox verschijnen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Renegade op 26-05-2004 20:15 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Even een aanvulling van mijn kant uit: het from adres is aangepast naar no-reply@tweakers.net of iets in die richting, maar het reply-to adres is gewoon het adres van de persoon die op je advertentie heeft gereageerd :)
Dus je kunt gewoon dmv de reply-to op de juiste persoon reageren :)

schaam jullie trouwens dat jullie dit niet weten :+

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 26-05-2004 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Crash schreef op 26 mei 2004 @ 22:28:
schaam jullie trouwens dat jullie dit niet weten :+
Inderdaad :P , dat had ik nog wel netjes naar het buyerszone@t.net-adres gemaild enkele halve uren geleden ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
Harm schreef op 26 mei 2004 @ 22:35:
[...]

Inderdaad :P , dat had ik nog wel netjes naar het buyerszone@t.net-adres gemaild enkele halve uren geleden ;) .
Daar had ik het iig niet van, was volgens mij vanmiddag ofzo al eens op IRC, een mailtje of in een ander topic ofzo langsgekomen? Ik heb het iig eerder ergens anders gezien :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 26-05-2004 22:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.