Naar aanleiding van bijvoorbeeld het draadje [rml]clients "zien" elkaar niet[ update][/rml] een ideetje (overigens geen idee of ik als eerste/enige briljant ben, of dat het eerder is geopperd):
Is het handig als relatief nieuwe gebruikers een PM krijgen als een door hen geopend topic op slot gaat? Bijvoorbeeld met daarin de slot-tekst van het betreffende modje en een verwijzing naar de al dan niet relevante FAQ's en bijvoorbeeld MyReact. Dat voorkomt dat een nieuwe user zijn topic niet meer kan vinden en "dus" maar een nieuw topic opent, dat ook meteen op slot gaat.
Misschien is het zelfs zo in te bouwen dat de database "zelf" bij een slotje voor een user met < 50 posts (ik roep maar wat) zo'n PM aanmaakt met een standaardtekst.
Is het handig als relatief nieuwe gebruikers een PM krijgen als een door hen geopend topic op slot gaat? Bijvoorbeeld met daarin de slot-tekst van het betreffende modje en een verwijzing naar de al dan niet relevante FAQ's en bijvoorbeeld MyReact. Dat voorkomt dat een nieuwe user zijn topic niet meer kan vinden en "dus" maar een nieuw topic opent, dat ook meteen op slot gaat.
Misschien is het zelfs zo in te bouwen dat de database "zelf" bij een slotje voor een user met < 50 posts (ik roep maar wat) zo'n PM aanmaakt met een standaardtekst.
Je topic "<insert topictitel>" is door <insert modje> op slot gezet. De reden hiervoor is in de sluitmessage te lezen. Je kan je gesloten topic makkelijk terugvinden door bovenaan op myreact te klikken. Let op suggesties voor een eventueel nieuw topic, of lees de FAQ's van het forum waarin je postte nog eens goed door.
Dit bericht is automagisch gegenereerd en daarom niet ondertekend
Zo scherp als een voetbal!