Toon posts:

FotoQuelle Internet print Service problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die de laatste week foto's hebben laten afdrukken door fotoquelle en deze ook ontvangen hebben?

Doorgaans krijg je al snel een bericht dat de bestelling in behandeling is genomen en even later dat je ze na 1 werkdag kunt afhalen. Ditmaal heb ik 2 bestellingen gedaan. Ik kreeg de melding van een geslaagde upload en ook een bevestigingsmail. Verder echter niets gehoord en ook geen foto's gezien. 2x gemaild met info@internet-print-service.nl, maar geen enkele reactie.

iemand soortgelijke ervaringen of iemand die weet wat er aan de hand is?

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Is het niet handiger om FotoQuelle daar over te bellen ipv hier en topic daarover te starten ?

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-02 22:43
Dat email-adres van foto quelle reageert ook geen hond op. Ooit eens mijn beklag gedaan over het leveren van een 60x40 print die 75x50 had moeten zijn. Nooit meer wat van gehoord. :(

Voortaan online afdrukken lekker via het kruidvat :)

Verwijderd

Toevallig woensdag 26-05-04 hier een videocamera besteld van Sony.

Mail terug gekregen dat de bestelling geplaatst is, ik ga 2 uur later weer naar de site, opeens is de prijs 90 euro meer geworden. Ook de levertijd van 2 naar 14 dagen verhoogd.

Ik ben sindsdien aan het mailen met de mensen daar met de vraag of bovenstaande info gevolgen heeft voor mijn bestelling, maar de communicatie verloopt behoorlijk eenzijdig, ofwel geen antwoord.

Eens uitzoeken hoe ik juridisch correct een bestelling via internet kan annuleren.... :)

Toch staan in de shopsurvey positieve berichten, misschien nog maar even geduld hebben...??