[IIyama]E431S flits bij sluiten mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Mijn net nieuwe IIyama E431S gaat op 2 seconde op zwart als ik Media Player 6.4, Divx Player 2.5 of Media Player Classic sluit. Het beeld flits volledig op zwart en komt dan weer gewoon helemaal terug. Lampje op de monitor blijft branden. Hij zit op een matrox g400 en een w2k bak. Verder doet hij dit nooit.

Ik heb de laatste IIyama drivers en hij staat op de native resolutie en 60Hz.

Verder is hij echt fijn en lekker!!

[ Voor 6% gewijzigd door PWA op 27-05-2004 00:44 ]

• PWA
  • Niet online
Nog steeds een mooi scherm en nog steeds 2 seconde zwart bij het sluiten van. :? :|

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-08 10:10

bonzz.netninja

Niente baffi

60 hz? en daar kun je mee leven??

het lijkt trouwens alsof hij dan van resolutie gaan wisselen als je uit de mediaplyer terug naar desktop flipt...

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Roger_Rabbit
  • Laatst online: 27-03 14:04
Waarom stel je hem niet in op 75 hz dat is het maximale wat die kan hebben

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op 29 mei 2004 @ 12:49:
60 hz? en daar kun je mee leven??

het lijkt trouwens alsof hij dan van resolutie gaan wisselen als je uit de mediaplyer terug naar desktop flipt...
psst tis een TFT scherm :)

404 Signature not found

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 13-08 10:10

bonzz.netninja

Niente baffi

oeh ;) foutje bedankt.....

nou, dannuh, wee tik het niet. Heb je al met illyama gebeld? die hebbn over het algemeen redelijke helpdesk

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Roger_Rabbit
  • Laatst online: 27-03 14:04
Je zegt trouwens dat je de laatste iiyama drivers hebt, die gebruik ik zelf niet eens voor mijn monitor. Misschien zit hem daar de fout in. En heb je wel je nieuwste videokaart drivers?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Dit lijkt mij een probleem met de videokaart(driver) heb je al de laatste driver voor je videokaart geinstalleerd. En probeer eventueel de kloonmode opties uit te schakelen, het lijkt er mij op dat als je een video afspeelt de mediaplayer de kloonmode inschakelt en dat bij het afsluiten van je player je driver of videokaart over zijn nek gaat oid.

• PWA
  • Niet online
Remus schreef op 29 mei 2004 @ 13:04:
Dit lijkt mij een probleem met de videokaart(driver) heb je al de laatste driver voor je videokaart geinstalleerd. En probeer eventueel de kloonmode opties uit te schakelen, het lijkt er mij op dat als je een video afspeelt de mediaplayer de kloonmode inschakelt en dat bij het afsluiten van je player je driver of videokaart over zijn nek gaat oid.
Yes bedankt! Kloonding stond aan ja. _/-\o_
Zucht, ik word oud....
Pagina: 1