Port scanning

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hallo,
Sinds een tijdje kan ik geen ports meer scannen. Als ik bijvoorbeeld een range Ip's invoer, dan vind ie geen 1 port. Zelfs niet als ik 100% zeker weet dat een computer met de desbetreffende ports aanstaan.

Hoe kan dit. Ik heb hier al best lang last van, maar omdat ik beveiliging enz. wat interessanter begin te vinden vind ik het wel vervelend dat het niet werkt.

Trouwens, ik heb het over de programma's X-scan, en Superscan, die gebruikte ik vroeger wel eens toen alles nog wel werkte.

Andere progjes geprobeerd, maar die doen het ook niet.

Iemand een oplossing??

Owja... Voor de grappenmakers, m'n firewall staat uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Gumball op 26-05-2004 17:07 ]

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:35
waarom wil je uberhaupt iemand port scannen, en als je niets kwaads in de zin hebt mag je mij wel doen, want ik heb net een norton firewall 2004pro geinstalleerd en een firewall in mn sweex modem/router dus ben wel benieuwd of het nou nog echt zin heeft ook

• Gumball
  • Niet online
Opperhoof schreef op 26 mei 2004 @ 17:10:
waarom wil je uberhaupt iemand port scannen, en als je niets kwaads in de zin hebt mag je mij wel doen, want ik heb net een norton firewall 2004pro geinstalleerd en een firewall in mn sweex modem/router dus ben wel benieuwd of het nou nog echt zin heeft ook
Duh...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Duh :? Ik nie snap nie.

Maar heb je het over intern in je eigen LAN, binnen je eigen ISP of de rest van het internet?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Gumball
  • Niet online
F_J_K schreef op 26 mei 2004 @ 17:19:
Duh :? Ik nie snap nie.

Maar heb je het over intern in je eigen LAN, binnen je eigen ISP of de rest van het internet?
Ik heb het over scannen buiten een netwerk. en eventueel in m'n ISP range, maar ook daarbiuten
Niets werkt. Ik ga er uiteraard geen gekke dingen mee doen. Als ik echt illegaal wil doen, doe ik dat wel op school.

Verwijderd

Gumball schreef op 26 mei 2004 @ 17:32:
[...]

Ik heb het over scannen buiten een netwerk. en eventueel in m'n ISP range, maar ook daarbiuten
Niets werkt. Ik ga er uiteraard geen gekke dingen mee doen. Als ik echt illegaal wil doen, doe ik dat wel op school.
Zal je school leuk vinden.. :/

Ik stel voor dat je je ISP belt waarom dit niet(meer)kan.

Deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.