Nad t763 reciever samen met t562 dvd en bleuroom minipod sur

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arend71
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08-2025
Zijn er hier al mensen die deze combi gemaakt hebben? En zo ja, hoe bevalt het? Ik heb deze combi besteld omdat ik fan van nad en van bleuroom ben en ben benieuwd of er meer van dit soort mafkezen zijn. Overigens ben ik ook zeker benieuwd naar andere combi's van deze versterker+dvdspeler met andere speakers.
BTw ik ga voor een dedicated HT-set naast mijn bestaande Stereoset (sansui+magnepan).

ik heb straks dus 8 speakers in 1 ruimte staan :)

Verwijderd

arend71 schreef op 26 mei 2004 @ 16:59:
Zijn er hier al mensen die deze combi gemaakt hebben? En zo ja, hoe bevalt het?
[..]
Heb je bij zo'n aankoop niet eerst even geluisterd hoe het klinkt? Erg onverstandig.

Maar goed, ik kan je wel vertellen dat NAD en Blueroom topproducten maakt. NAD nog wat meer dan Blueroom, de laatste is wat meer design-gericht.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Zelf ben ik ook 'NAD-fan', maar veel minder van Blueroom. NAD maakt producten die voor de prijs absoluut tot de top behoren. Bij de minipod is voornamelijk het design speciaal, maar helaas niet het geluid (naar mijn mening), voor dat geld kan je veel betere speakers kopen.

Maarja, het is natuurlijk maar waar je meer waarde aan hecht.

iRacing Profiel

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 17:10
Ik ben ook extreem NAD fan, heb onlangs een NAD T763 (Reciever) gecombineerd met een NAD T533 (DVD) aangeschaft, deze wachten nu om mijn vakantiegeld om mijn dedicated HT-set te completeren met de KEF KHT-2005 surroundset, met 2 extra eitjes en een extra subwoofer.
Tevens heb ik een dedicated stereo set-up staan bestaand uit een NAD C370+C270 (Amplifier) combinatie met bijpassende NAD C521 (CD) en NAD C422 (Tuner).
NAD is gewoon mijn merk denk ik, het klinkt in mijn oren helemaal waanzinnig en het oogt ook helemaal naar mijn zin.

Maar heb je uberhaupt de moeite genomen deze set te beluisteren, toen ik aan het zoeken was naar mijn surroundset heb ik ook die minipods op die NAD 763 aan laten sluiten, maar ik was er niet kapot van. Smaken verschillen waarschijnlijk :)

• arend71
Nog weinig reacties moet ik zeggen. Wel goede, dat scheelt. Ik heb de combi zelf wel gehoord trouwens, vandaar dat ik hem ook heb besteld.
Deze set is voor mij een beetje m'n "speelgoed" set. Mijn belangrijkste set is mijn stereocombi van een sansui-versterker, -cdspeler en magnepan speakers.
Ik wilde er graag een HT setje bij omdat ik het toch wel iets vind toevoegen aan de dvdervaring. Vandaar ook mijn keuze voor bleuroom omdat ze er leuk uitzien en bovendien naar mijn mening ook nog best goed klinken. Nad is voor mij al jaren een absolute topper, ik heb ooit heel erg tussen een nad en mijn sansui getwijfeld maar mijn magnepannetjes vonden de sansui toch het lekkerst.
Wel heel leuk om te zien dat er meer mensen voor 2 sets gaan!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

is sansui niet onderand al een beetje verouderd? bedoel qua componenten? zijn best goeie bakken, alleen toch al 10 a 15 jaar oud???

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• arend71
De sansui is inderdaad al een dikke 15 jaar oud, is vorig jaar gereviseerd en klinkt nog grandioos (het ding is nog uit hun echte hoogtij dagen). Ik ben zelf niet een type die altijd het nieuwste van het nieuwste wil hebben. Ik ga wel voor het beste van het beste (binnen mijn budget en mijn smaak uiteraard).
Pas op het moment dat de sansui me niet meer bevalt ga ik naar een nieuwe kijken.
Pagina: 1