Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Casio's 3.2 megapixel cameratelefoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
AMSTERDAM - Het Japanse telecomconcern KDDI komt volgende maand met 's werelds eerste 3.2 megapixel cameratelefoon op de markt. De telefoon is ontwikkeld door Casio en heeft een aantal interessante mogelijkheden, zoals het opladen van de accu via de USB-poort en stereo surround speakers.

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?326415+s(350!x208!)

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?326417+s(350!x322!)

bron: nu.nl

http://www.nu.nl/news.jsp?n=326424&c=131

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 16:49 ]

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:07
3.2 mpixel is best veel
maar ik kan niet zeggen dat ik hem er mooi uit vind zien.....ik hou het bij me nokia 6230 :p

[ Voor 7% gewijzigd door Rudoo op 26-05-2004 16:51 ]

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
vet man!
ben benieuwt over de prijs

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 15:30
Mmmm niet alleen de prijs gewoon verdere specificaties zouden ook leuk zijn

Maar net wat Rudoo zegt :) ik hou het lekker bij mijn Nokia 6230! Heb em net meer dan een maand ;)

Maar als het zo door blijft gaan dan koop ik over 2 jaar als mijn abo afgelopen is een telefoon met laptop erin, P5 en een 8MP camera met 10x Optische zoom :)

Ik weet het niet hoor. Ik moet zeggen dat ik de camera in mijn 6230 wel aardig wat gebruik omdat het zo lekker makkelijk is. Dagje Scheveningen en leuk die zandsculpturen erop zetten, filmpje maken van de zee enzo. Uitje met familie naar het bos :) echt wel handig. Ik gebruik meer de camera dan de functie die er is om Mp3tjes af te spelen :) en natuurlijk lekker handige radio :)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's. Ik vind hem nog wel redelijk ogen, maar had wel iets meer klasse uit mogen stralen.

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 26-05-2004 17:03 ]

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
Mpix zegt natuurlijk ook niet alles. wat voor lens zou erin zitten?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Waar sla je die plaatjes op? Dat zal wel weer geheugen vreten

Verwijderd

zo op het eerste gezicht vind ik het een erg lelijk, basic sharp toestel um eigenschappen vind ik juist wel heel bijzonder maar het is een kwestie van tijd voordat er andere bedrijven zoals, nokia, samsung, siemens enz gaan testen op dit gebied.
Denk dat er binnenkort veel meer te zien valt ik wacht nog FF :)
Bovendien heb ik pas een SX1 aangeschaft en als je haast geen foto's maakt is de kwaliteit van de SX1 prima!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
3.2 Mpixels zegt natuurlijk ook vrijwel niks, aangezien er ook veel afhangt van de gebruikte lens en andere apparatuur. Maarja, wie weet valt het wel 100% mee!
Qua design vind ik het nog wel een mooi apparaatje, alleen een beetje jammer van die antenne...

Verwijderd

uhmm?! Deze telefoon is niet voor europa bedoeld maar voor Japan. Dus helaas hij zal hier niet werken :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leuk toestel, alleen het design kan nog wat beter (alleen de zwarte vind ik nog enigzins mooi)
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 21:44:
uhmm?! Deze telefoon is niet voor europa bedoeld maar voor Japan. Dus helaas hij zal hier niet werken :)
Het toestel kan toch Quadband (850/900/1800/1900) e.d. zijn...

Verwijderd

robert-630 schreef op 26 mei 2004 @ 22:11:
Leuk toestel, alleen het design kan nog wat beter (alleen de zwarte vind ik nog enigzins mooi)

[...]

Het toestel kan toch Quadband (850/900/1800/1900) e.d. zijn...
nope, hij werkt hier niet. Is geen GSM toestel is een ander systeem daar. Als je goed nadenkt kan je denken zovan. 1.3 mp is net uit hier, 2 hebben we hier nog niet op telefoons en 3.2 komt dan hier uit?! 8)7

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 20:54
orange.x schreef op 26 mei 2004 @ 17:01:
Mmmm niet alleen de prijs gewoon verdere specificaties zouden ook leuk zijn

Maar net wat Rudoo zegt :) ik hou het lekker bij mijn Nokia 6230! Heb em net meer dan een maand ;)

Maar als het zo door blijft gaan dan koop ik over 2 jaar als mijn abo afgelopen is een telefoon met laptop erin, P5 en een 8MP camera met 10x Optische zoom :)

Ik weet het niet hoor. Ik moet zeggen dat ik de camera in mijn 6230 wel aardig wat gebruik omdat het zo lekker makkelijk is. Dagje Scheveningen en leuk die zandsculpturen erop zetten, filmpje maken van de zee enzo. Uitje met familie naar het bos :) echt wel handig. Ik gebruik meer de camera dan de functie die er is om Mp3tjes af te spelen :) en natuurlijk lekker handige radio :)
Das toevallig.

* EvoII heeft ook foto's van die zandsculpturen gemaakt in Scheveningen!Met zn 6230 ook ;)

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 09:16
En de vermelding op MobileBurn van dit toestel, met nog wat extra plaatjes:
http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=736&source=HOME

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 22:28:
[...]

nope, hij werkt hier niet. Is geen GSM toestel is een ander systeem daar. Als je goed nadenkt kan je denken zovan. 1.3 mp is net uit hier, 2 hebben we hier nog niet op telefoons en 3.2 komt dan hier uit?! 8)7
Dat begrijp ik, maar het zegt wel al iets over de bechikbare technologie en welke kant het op zal gaan..
Pagina: 1