Toon posts:

[JS]Statusbalk niet laten weergeven

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al wat research gedaan, maar kwam niet ver met hetgeen ik vondt; hierbij dus aan jullie de vraag.

- Is er een manier om, waarschijnlijk via Java(script), de statusbalken van de browser niet weer te laten geven?

Bvd ;)

• Donderwolk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 15:27
Ik neem aan dat het hier om Javascript gaat en in dat geval staat dit topic hier verkeerd. ( -> Webdesign & Graphics )

edit:
Al verplaatst

[ Voor 17% gewijzigd door Donderwolk op 26-05-2004 16:43 ]

Pwnd

Verwijderd

Je kunt de tekst van de balk op leeg zetten, maar hij zal altijd zichtbaar zijn. Mits jezelf een DHTML schermpje opent

Verwijderd

Topicstarter
Zal mezelf even verduidelijken;

- Eindgebruiker opent een pagina op een bepaalde website
- Daar zit een iframe in die verwijst naar een andere website; waar weer links in staan
- Ik wil de eindgebruiker de links met het andere domeinnaam erin dus niet laten zien (dit verschijnt in de statusbalk als men een link aanwijst).

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Wat TimD zegt kan, maar je kan ook op window.status zoeken. dan kan je je eigen tekst in de statusbalk zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Senzuboon op 26-05-2004 16:50 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

Topicstarter
Senzuboon schreef op 26 mei 2004 @ 16:49:
Wat TimD zegt kan, maar je kan ook op window.status zoeken. dan kan je je eigen tekst in de statusbalk zetten.
Tekst erzelf inzetten middels:
code:
1
<body onLoad="window.defaultStatus='plaats hier je tekst';">

Werkt niet , de tekst vervalt dan alsnog als je een linkie aanwijst :|

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 16:52 ]

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Dan loop je met javascript toch gewoon even alle links in de pagina langs en zeg je dat de window.status onmousover een bepaalde tekst moet zijn? Nooit getest ofzo, maar het lijkt me dat zoiets wel moet kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Brakkie op 26-05-2004 16:57 ]

Systeem | Strava

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 16:13

Sick Nick

Drop the top!

En terecht ook, anders weet je nooit waar je precies naartoe gaat als je ergens op klikt. Kan je allemaal foute scripjtes en weet ik het wat laten draaien of verduisteren dat je gewoon pagina's jat of wat dan ook :X

• Voutloos
  • Niet online
Eerlijk gezegd is het best omslachtig gedoe om niets. Net zoals die anti-rechtsklik sciptjes in de hoop dat mensen dan niet meer snappen hoe ze de bron kunnen bekijken. (doe jij niet, maar ter vergelijking)
Die link moet toch gevolgd worden, de html moet toch gelezen worden, bespaar je de moeite.

Verder vinden de gevorderde surfers het inderdaad heel fijn om te zien waar ze heen gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Voutloos op 26-05-2004 16:59 ]

{signature}

• Senzuboon
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

This should do the trick.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, het gaat hier om een kleine 100 asp links en dat gaat zo niet werken; althans het gaat wel werken maar het is mij veel te veel werk.

Situatie is zo dat wij Webmail aanbieden hier, maar deze webmail hebben wij stiekempjes uitbesteedt. Klanten mogen dus niet zien dat het is uitbesteedt.

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Dit is gewoon een script request. Je kan beter naar www.hotscripts.com toegaan of iets dergelijks. Je zou ook kunnen proberen of mijn tip werkt (wat ik dus ook niet zeker weet), maar dan zul je je even moeten verdiepen in javascript. :)

Systeem | Strava

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
stom idee:

Als je de <base href=""> eens op een ander domein zet en alleen <a href="somepage.php"> aanroept? Wat zie je dan in je statusbalk? Het hele domein e.d of alleen "somepage.php"?

Ik ga eens effe proberen ;)

/stom idee

Helaasch, hele url wordt weergegeven... :P

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 26-05-2004 17:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Inderdaad een scriptrequest cq zoekvraag. Het internet staat vol met dit soort foute scriptjes.

Verder kun je als je toch je klanten voor de gek wilt houden met het uitbesteden (waar ik al niet om snap dat je het een probleem vindt, laat staan je klanten), dit toch ook wel uitbesteden?

Verder hoop ik dat je webmail in een iframe draaien geen problemen voor je gaat opleveren, want crossdomain werken sessies/cookies dus voor geen meter zonder je security-settings tot nul te reduceren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.