Door het bedrijf waar ik werk ben ik gevraagd een RIS server op te zetten zodat samengestelde PC's voor klanten sneller en makkelijker kunnen worden voorzien van een Windows installatie. In de testomgeving die ik heb opgezet kom ik steeds hetzelfde probleem tegen nadat de setup gestart is:
Ik heb geprobeerd om alle partities te verwijderen en ook al een andere client PC te gebruiken, zonder resultaat.
De server is een PII 350 Mhz met 512 MB RAM
OS: Windows 2003 server met Active Dir, DNS, SMS-2003, SQL2000 SP3a en natuurlijk RIS.
Ondanks de RIS (win2000) tutorial van WOS en het boek van de resource kit "Microsoft windows server 2003, automating and customizing installations" blijf ik dit probleem tegenkomen. Opmerkelijk genoeg krijg ik deze melding alleen bij Win2000 en WinXP. Als ik Win2003 installeer gaat het gewoon goed.Setup cannot format the partition.
Your computer may not have enough memory to perform this operation, or your Windows XP CD-ROM may contain some corrupted files.
Setup cannot continue. To quit Setup, press F3.
Ik heb geprobeerd om alle partities te verwijderen en ook al een andere client PC te gebruiken, zonder resultaat.
De server is een PII 350 Mhz met 512 MB RAM
OS: Windows 2003 server met Active Dir, DNS, SMS-2003, SQL2000 SP3a en natuurlijk RIS.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt