Toon posts:

[98] OutlookExpress verbreekt internet verbinding*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb Outlook express 6 geïnstalleerd op Windows 98, maar nu heb ik een raar probleem. Telkens als ik de mail binnen haal en de mail is ontvangen, wordt de verbinding met internet verbroken! Dit is sinds Zondag zo, en ik had die week daarvoor Outlook express 6 al geïnstalleerd, en dat werkte toen nog gewoon. Ik heb niets verwijderd wat er mee te maken kan hebben. Ik heb het met en zonder virusscanner geprobeerd. Ik word er gewoon telkens afgegooit. Ook is het internet sinds Zaterdag wel heel sloom geworden, dus daar lijkt een verband te zitten. Ik heb Planet Internet als provider, die sinds kort 'Fair use policy' gebruikt. Kan het daar aan liggen of weet iemand een oplossing?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over Outlook zijn daar beter op z'n plek :)

Verder - in de email account instellingen van Outlook Express kan je dit instellen dat hij de verbinding moet verbreken - heb je dat niet gewoon aangezet? :)

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Wat meneer elevator zegt ongeveer...
Gewoon bij extra - opties, tabbladje verbinding, "ophangen na verzenden en ontvangen" uitvinken waarschijnlijk. :)

Verwijderd

Topicstarter
*KUCH*

Das waar... Bedankt voor de tip hé :) Maar daar denk ik ook niet aan, dat moet mijn vader zijn geweest die dat heeft aangevinkt, ik heb dat tabblad nog nooit gezien :9

Maar dan nog, kan het slome internet komen van het fair use policy van planet?

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Er zijn verschillende mogelijkheden.

- snelheid teruggeschroefd tot een minimum door provider wegens te zwaar over de limiet gaan
- Spyware
- Temp files
- Ik vergeet er waarschijnlijk nog wat :)