[adware] Mysearchnow, welk programma om te verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik heb het nodige geprobeerd om van die ellendige zoekbalk en automatische reset naar hun startpagina af te komen, adware,bazooka,etc etc, maar ik kom er maar niet vanaf, het word gevonden en vervolgens verwijderd, maar zodra ik dan weer ie opstart vliegt die balk me weer om de oren, een programma wat dit zeker(dus inclusief het programma zelf en niet alleen de cookies) weg haalt?

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Google gebruiken.

Verwijderd

hijackthis

Wil wel helpen
Pas op wat je verwijderd!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Met Spybot Search & Destroy kan je deze verwijderen.

Post anders je HijackThis log eens. Want met HijackThis kan je hem ook manueel verwijderen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hier is een heel subforum voor: Beveiliging & Virussen
Die heeft een uitgebreid stappenplan voor het verwijderen: Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Daarom sluit ik dit topic ipv het te verplaasten, lees het even door en waarschijnlijkl benm je er van af. Zo niet, open daar een nieuw topic en geef even alle relevante info :)

edit:
Niet echt netjes, gebruik daar Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport voor ajb: Policy mbt replies in 'slechte' topics

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 26-05-2004 16:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.