Nieuwe ADSL Provider: Internet-Land

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De naam zegt het eigenlijk al, er is dus een nieuwe Internetprovider.
Het is voor zover ik heb begrepen een initiatief van Computerland, die in navolging van Mycom dus ook ADSL aansluitingen zijn gaan verkopen.
Het fijne weet ik er ook niet van, maar vooral met het feit dat ze geen datalimiet hebben vallen ze wel op. In combinatie met hun zwaarste aansluiting best wel interessant, vooral omdat ze op mijn postcode als enige 2 tot 8 MBit kunnen leveren, ben nog geen andere provider tegen gekomen die dat kon.
De abonnementen die ze hebben zijn (gequote van hun website):

NoNonsense ADSL Basic
Downstream: 512Kbps
Upstream: 256Kbps
Maandelijkse kosten: € 30,-
Standaard webhosting 25Mb webhosting + 3 Mailboxen

NoNonsense ADSL Power
Downstream: 1024Kbps
Upstream: 512Kbps
Maandelijkse kosten: € 49,-
Standaard webhosting of: € 10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer

NoNonsense ADSL FAST
Downstream: 2048 tot 8192Kbps*
Upstream: 1024Kbps
Maandelijkse kosten: € 65,-
Standaard webhosting of: € 10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer

Voor iedere aansluiting zal eenmalig een bedrag van € 69,- in rekening gebracht worden.

Kijk op http://www.internet-land.nl voor meer informatie.

Vooral die laatste aansluiting lijkt me wel erg gaaf.
Heb alleen nog niets kunnen vinden m.b.t. meerprijzen voor Ethernet modems of multi-pc modems. Ook geen idee hoe het zit met nieuwsservers etc.
Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben, of misschien al meer informatie hebben?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Uhm volgens de postcode check etc. kan ik ook 8mbit krijgen.. dacht het dus niet he.. ten eerste omdat ik op een bitstream locatie zit en ten tweede dat lukt niet met mijn afstand naar de centrale.
Dus op 8mbit hoef je niet te hopen :P

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 10:56

r0b

Na Mycom nu ook Computerland met internet abo's/ :)
Loopt al een topic over dus.
Daar is dit 'postcodecheck probleem' ook besproken. :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Daar zat ik dus zelf ook al mee. Ook bij mijn locatie wordt Bitstream aangegeven. De afstand was iets van 780 meter geloof ik, dat viel nog mee.
Maar goed, ik ben als Chello gebruiker op dit moment niet echt thuis in de verschillende soorten ADSL etc, en was wel benieuwd wat er van wordt gevonden.
Kan door problemen met de mailserver (en een gecappede internetverbinding) geen mail ophalen op dit moment. Kan ze dus ook geen mailtje sturen om daarin om opheldering te vragen over de mogelijkheden op mijn postcode. Wellicht dat iemand hier al meer info had.

Edit:
@ Exor. Had het topic nog niet gezien, mijn excuses. Ga ik lekker daar verder kleppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Brede P op 26-05-2004 15:44 ]

• tstrik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
BredeP schreef op 26 mei 2004 @ 15:32:
best wel interessant, vooral omdat ze op mijn postcode als enige 2 tot 8 MBit kunnen leveren, ben nog geen andere provider tegen gekomen die dat kon.
De abonnementen die ze hebben zijn (gequote van hun website):
Waarschijnlijk kan een ander deze snelheid niet garanderen, en zal het wel een snelheid worden van rond de 2 MBit dus niet goedkoop

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

Verwijderd

Ik ben altijd erg huiverig voor nieuwe ISP's die gouden bergen beloven, er zijn genoeg debacles geweest in het verleden met dit soort lui. En onthoud: if it sounds to good to be true, it probably is.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.