De naam zegt het eigenlijk al, er is dus een nieuwe Internetprovider.
Het is voor zover ik heb begrepen een initiatief van Computerland, die in navolging van Mycom dus ook ADSL aansluitingen zijn gaan verkopen.
Het fijne weet ik er ook niet van, maar vooral met het feit dat ze geen datalimiet hebben vallen ze wel op. In combinatie met hun zwaarste aansluiting best wel interessant, vooral omdat ze op mijn postcode als enige 2 tot 8 MBit kunnen leveren, ben nog geen andere provider tegen gekomen die dat kon.
De abonnementen die ze hebben zijn (gequote van hun website):
NoNonsense ADSL Basic
Downstream: 512Kbps
Upstream: 256Kbps
Maandelijkse kosten: € 30,-
Standaard webhosting 25Mb webhosting + 3 Mailboxen
NoNonsense ADSL Power
Downstream: 1024Kbps
Upstream: 512Kbps
Maandelijkse kosten: € 49,-
Standaard webhosting of: € 10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer
NoNonsense ADSL FAST
Downstream: 2048 tot 8192Kbps*
Upstream: 1024Kbps
Maandelijkse kosten: € 65,-
Standaard webhosting of: € 10,- per maand 100Mb webhosting + eigen domeinnaam + onbeperkte mailadressen + 10Gb dataverkeer
Voor iedere aansluiting zal eenmalig een bedrag van € 69,- in rekening gebracht worden.
Kijk op http://www.internet-land.nl voor meer informatie.
Vooral die laatste aansluiting lijkt me wel erg gaaf.
Heb alleen nog niets kunnen vinden m.b.t. meerprijzen voor Ethernet modems of multi-pc modems. Ook geen idee hoe het zit met nieuwsservers etc.
Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben, of misschien al meer informatie hebben?
Het is voor zover ik heb begrepen een initiatief van Computerland, die in navolging van Mycom dus ook ADSL aansluitingen zijn gaan verkopen.
Het fijne weet ik er ook niet van, maar vooral met het feit dat ze geen datalimiet hebben vallen ze wel op. In combinatie met hun zwaarste aansluiting best wel interessant, vooral omdat ze op mijn postcode als enige 2 tot 8 MBit kunnen leveren, ben nog geen andere provider tegen gekomen die dat kon.
De abonnementen die ze hebben zijn (gequote van hun website):
NoNonsense ADSL Basic
Downstream: 512Kbps
Upstream: 256Kbps
Maandelijkse kosten: € 30,-
Standaard webhosting 25Mb webhosting + 3 Mailboxen
NoNonsense ADSL Power
Downstream: 1024Kbps
Upstream: 512Kbps
Maandelijkse kosten: € 49,-
NoNonsense ADSL FAST
Downstream: 2048 tot 8192Kbps*
Upstream: 1024Kbps
Maandelijkse kosten: € 65,-
Voor iedere aansluiting zal eenmalig een bedrag van € 69,- in rekening gebracht worden.
Kijk op http://www.internet-land.nl voor meer informatie.
Vooral die laatste aansluiting lijkt me wel erg gaaf.
Heb alleen nog niets kunnen vinden m.b.t. meerprijzen voor Ethernet modems of multi-pc modems. Ook geen idee hoe het zit met nieuwsservers etc.
Zijn er al mensen die er ervaring mee hebben, of misschien al meer informatie hebben?