Toon posts:

Pinnacle showcenter met wifi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had mij graag zo een systeem aangeschaft maar zie op de gebruiksaanwijzing dat indien je wifi gebruikt tussen computer en tv er een beperking is van de bitrate: beperkt tot 4Mbit per seconde.

Pinnacle zegt zelf dat dit onvoldoende is voor het zien van long play dvd’s (zou 6Mbit per seconde zijn). Mijn vraag hier is is 4Mbit genoeg om het zien van divx films of Xvid films? Die zijn toch al gecomprimeerd tot voor een film van 2 uur ongeveer 1400 megabyte.? Het is mogelijk dat ik complete nonsens verkoop maar ik ben hier echt een leek in ..

Dus mijn vraag is 4Mbit per seconde genoeg voor xvid, svcd, divx?

bedankt

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40
Een normale DVD zit rond de 8 Mb dus dat wordt al helemaal moeilijk, maar divx en scvd moet geen probleem zijn.
Maar je hoeft niet persé die meegeleverde WLAN-kaart te gebruiken; je kan er ook een 54Mb kaartje instoppen, en dan kan je alles afspelen.

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat de showcenter alleen compatibel was met wifi b en niet met g - dus zelfs al zou je er een wifi g insteken het zou geen verschil uitmaken
of heb ik het verkeerd?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:40
Ik heb even zitten zoeken, maar ik ben inderdaad bang dat het alleen b is, dus helaas... :(

Verwijderd

Topicstarter
Maar Divx zou geen probleem mogen zijn veronderstel ik ik dacht ongeveer 2400Mbit per seconde?

Verwijderd

Topicstarter
En als ik ethernet kabel (niet beperkt tot 4Mbit natuurlijk) gebruik en daarop een wifi ontvanger aansluit? Of gaat dat sowieso niet?

Verwijderd

Divx & Xvid moet makkelijk kunnen.

Volgens mij heeft de shwocenter ook een utp aansluiting, dus kan je 100mbit bandwidth hebben. Dat is in ieder geval snel genoeg

Verwijderd

Topicstarter
heeft inderdaad een utp maar kan het dan wireless??

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:46

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zou voor een draadje gaan. Wireless werk wel, maar bij mij zijn er meer filmpje die hakkelen dan die vloeiend afspelen. Als je zelf DV filmpjes maakt gaat het helemaal schokkend.

Verwijderd

Topicstarter
Systeempje gekocht en draait van geen kanten films - probleem is dat het geen buffer heeft, noch een of ander geheugen,

Ik kan het alleen maar afraden tenzij je van plan bent niet draadloos
Pagina: 1