Ik ben al een tijdje bezig met het maken van een winkel wagen systeem. Ik had dit eerst helemaal geprobeert dit te laten lopen via array maar dit werd zo complex dat ik het over boord heb gegooid. Nu ben ik verder gegaan met Dictionary objects. En het werkt al erg goed. Maar nu wil ik mijn gevulde winkel mandje laten zien alleen als ik dan wat gegevens uit de database wil halen gaat ie de fout in 
Deze fout geeft hij alleen weer als het product id boven de 10 uitkomt als ik artikel 1 en 2 toevoeg gaat het helemaal goed. Maar als ik dan artikel 18 toevoeg zegt ie zoek het zelf maar uit.
hier mijn code
Hoppelijk hebben jullie een oplossing. Op google kon ik weinig vinden over de fout melding Behalve dat het iets met blob velden te maken had maar die gebruik ik niet.
Alvast bedankt !
code:
1
2
3
4
| error '80020009' Er is een uitzondering opgetreden. /project/winkelwagen.asp, line 20 |
Deze fout geeft hij alleen weer als het product id boven de 10 uitkomt als ik artikel 1 en 2 toevoeg gaat het helemaal goed. Maar als ik dan artikel 18 toevoeg zegt ie zoek het zelf maar uit.
hier mijn code
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <%
Dim Winkelwagen
Dim Artikelaantal
Dim Artikelnummer
Dim Teller
Dim Sql
Set con= server.Createobject("ADODB.connection")
con.open "Data source=c:\groothandel.mdb; provider=microsoft.jet.oledb.4.0;"
Set rstProduct= server.Createobject("ADODB.recordset")
Set Winkelwagen = session("Winkelwagen")
Artikelnummer=Winkelwagen.Keys
Artikelaantal= Winkelwagen.Items
Response.write "<table border=1><tr><td>Omschrijving<td>Prijs<td>Aantal<td>Totaalprijs<td>verwijder</tr>"
Do while Teller <> Winkelwagen.count
sql = "Select * from product where productcode = " & Artikelnummer(Teller)
response.write sql & "<br>"
Set rstproduct = con.execute(sql)
Response.write "<tr><td>" & rstproduct("omschrijving")
Response.write "<td>€" & rstproduct("prijs")
Response.write "<td>" & Artikelaantal(i)
Response.write "<td>€" & rstproduct("Prijs") * Artikelaantal(Teller)
Response.write "<td> <a href='verwijderen.asp?verwijder=" & Artikelnummer(Teller) &"'>Verwijder</a>" & "</tr>"
Teller= Teller + 1
Loop
Response.write Sql
Response.write "</table>"
response.write "<a href=Show_cd.asp>Assortiment</a>"
%> |
Hoppelijk hebben jullie een oplossing. Op google kon ik weinig vinden over de fout melding Behalve dat het iets met blob velden te maken had maar die gebruik ik niet.
Alvast bedankt !
Het oneindige X 0