Ik ben bezig met een pagina met twee frames, in het top frame staan mijn buttons.
Nu wil ik een andere pagina openen, maar deze zit in een andere directory. De structuur is op de volgende manier opgebouwd.
[map] algemeen
- kennismaking.html
[map] contact
- index.html
- main.html
- top.html
- buttons.swf
Nu wil ik dat kennismaking.html geopent kan worden in het mainFrame. De code die ik daar voor wou gaan gebruiken was als volgd
on (release) (
getURL("kennismaking.html", "mainFrame");
)
Dit werkt natuurlijk niet ( daar kwam ik in ieder geval achter ), dus toen heb ik de volgende dingen geprobeerd:
getURL("..\algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
getURL("\algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
getURL("algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
Maar dit werkt ook niet en ben dus nu vast gelopen met mijn pagina, ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven.
Ik heb ook andere topics gelezen, maar kwam er niet uit.
Nu wil ik een andere pagina openen, maar deze zit in een andere directory. De structuur is op de volgende manier opgebouwd.
[map] algemeen
- kennismaking.html
[map] contact
- index.html
- main.html
- top.html
- buttons.swf
Nu wil ik dat kennismaking.html geopent kan worden in het mainFrame. De code die ik daar voor wou gaan gebruiken was als volgd
on (release) (
getURL("kennismaking.html", "mainFrame");
)
Dit werkt natuurlijk niet ( daar kwam ik in ieder geval achter ), dus toen heb ik de volgende dingen geprobeerd:
getURL("..\algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
getURL("\algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
getURL("algemeen\kennismaking.html", "mainFrame");
Maar dit werkt ook niet en ben dus nu vast gelopen met mijn pagina, ik hoop dat iemand mij een goed advies kan geven.
Ik heb ook andere topics gelezen, maar kwam er niet uit.