Toon posts:

Office XP - Word pakt geen Nederlandse formulier datum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen?

Ik zit met het volgende probleem.

In Word XP heb ik een formulier aangemaakt en de eigenschappen gegeven dat het een datum moet zijn.

Als ik nu een datum invul dan staat die elke keer op engels. (Ik moet juist Nederlands hebben.)

Ik hoop dat iemand met een oplossing komt want dit probleem speelt zich af in heel het bedrijf waar ik werk.

Ik denk zelf dat het een bug is in Office xp Word. Zo ja kan iemand me een link gegeven naar een patch..

Al vast bedankt.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

link naar een path voor wat?

Maar als je denkt dat het een bug is is de meest logische vraag om de updates te halen of niet?

• SYPHAX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-04 19:17
Hoe heb je de land / landinstellingen staan van je windows installatie. Staan die niet toevallig op engels staan??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Office problemen mogen in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic is verhuisd naar SA. Mijn land instelling staan goed. Gewoon op Dutch(Netherlands)

;(

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde problemen. Engels Windows 2000. NL Office XP. Alles op NL(regional settings / taal in Word) gezet. Als ik Huidige Datum kies dan is het wel Nederlands. Kies ik voor een datum invoeren dan vertaald hij hem naar Engels. echt bizar.
Pagina: 1